مدیرکل جهادکشاورزی البرز: خسارات انهار زراعی روستاهای سیل‌زده جاده چالوس پرداخت می‌شود

مدیرکل جهادکشاورزی استان البرز با بیان اینکه فردی به عنوان معین سازمان جهادکشاورزی در روستاهای سیل‌زده سیجان و کندر به منظور رفع مشکلات بخش کشاورزی مستقر شده است، گفت: خسارات انهار زراعی روستاهای سیل‌زده جاده چالوس پرداخت می‌شود.

به گزارش تسنیم در کرج، سید مجید موسوی با اشاره به اینکه اطمینان خاطر لازم را به باغداران سیل‌زده "سیجان" و "کندر" به منظور رفع مشکلات به وجود آمده ناشی از سیل و پیرو آن تخریب اراضی زراعی و کشاورزی می‌دهیم، اظهار داشت: همان‌گونه که در سیل اخیر جهادکشاورزی برای جبران خسارات کشاورزان وارد میدان شد در این سیل نیز مساعدت لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به حادثه وقوع سیل در فروردین ماه سال جاری که در استان البرز از جمله شهرستان طالقان به وقوع پیوست، افزود: علی‌رغم اینکه در حال حاضر بودجه‌ای در راستای تامین اعتبار خسارت ناشی از سیل گذشته به ما داده نشده اما به صورت ودیعه‌ای مشکلات برجای مانده سیل طالقان برطرف شده است.
مدیرکل جهادکشاورزی البرز با تاکید بر اینکه روز بعد از وقوع سیل سیجان همراه با استاندار البرز برای برآورد خسارات به منطقه رفتیم، خاطرنشان کرد: صحبت‌های لازم با کشاورزان و دهیاران دو روستای سیجان و کندر به منظور تسریع در رفع مشکلات بخش کشاورزی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه فردی را به عنوان معین سازمان جهادکشاورزی در دهیاری‌های این دو روستا مستقر کردیم تا کشاورزان برای اعلام و رفع مشکلات خود به وی مراجعه کنند، تصریح کرد: درصدد هستیم با سرعت هر چه تمام‌تر انهار زراعی این دو روستای سیل‌زده را درست کنیم تا باغات و اراضی کشاورزی به سبب کمبود آب از بین نروند.
موسوی با بیان اینکه تا کنون اعتباری برای سیل گذشته به جهادکشاورزی تخصیص داده نشده است، یادآور شد: با وجود کمبود اعتبارات تحت هیچ شرایطی راضی نیستم در اثر کم آبی و خراب بودن انهار کشاورزی، آب به باغات نرسد.
وی با تاکید بر اینکه از توان 100درصدی خود برای رفع مشکلات کشاورزان سیل زده بهر‌ه‌ می‌گیریم، عنوان کرد: کشاورزان می‌توانند مشکلات خود را به نمایندگان جهادکشاورزی در دهیاری‌ها و یا مدیریت جهادکشاورزی استان و شهرستان در میان بگذارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =