از صبح فردا طرح ترافیک در مرکز شهررشت اجرایی می شود

معاون برنامه ریزی و حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت : طرح ترافیک مسیرهای منتهی به میدان شهرداری رشت از فردا صبح اجرایی می شود

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ، فرامرز جمشيد پور با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : طرح ترافيك در سه مسير منتهي به مركز شهر رشت از 12 مهر اجرايي مي شود و رانندگان وسايل نقليه در ساعات 6:30 الي 22 حق تردد در اين مسيرها را نداشته و در صورت تردد توسط دوربين هاي مركز ترافيك جريمه مي شوند .

معاون برنامه ريزي و حمل و نقل و ترافيك شهرداري رشت گفت : براي كساني كه در كوچه هاي بن بست در مناطق تحت پوشش طرح ترافيك ساكن هستند ، كارت هاي تردد صادر شده و مشخصات خودرويي آنها به مركز كنترل ترافيك داده شده تا اين افراد در زمان اجرا طرح بدون مشكل بتوانند تردد كنند.

جمشيد پور به ظرفيت پاركينگ هاي موجود در مسير طرح ترافيك شهر رشت در زمان اجراي طرح محدوده ترافيك اشاره كرد و ياد آور شد : در حال حاضر بالغ بر350 پاركينگ عمومي با ظرفيت بيش از يك هزار و 800 جاي پارك در محدوده طرح ترافيك وجود دارد كه البته با چند سرمايه گذار براي ايجاد پاركينگ جديد به ويژه پاركينگ هاي طبقاتي در مسير هاي فوق نيز رايزني هاي لازم صورت گرفته است.

وي خاطر نشان كرد : با احتساب ظرفيت پارك هاي حاشيه اي بالغ بر 2 هزار و 400 جاي پاك خودرو در محدوده طرح ترافيك موجود است و افرادي كه قادر به پياده روي به هر دليلي نمي باشند مي توانند با خودروهايي كه به صورت رايگان در مسير طرح ها توسط شهر داري تعبيه شده است تردد نمايند.

معاون برنامه ريزي و حمل و نقل و ترافيك شهرداري رشت همچنين از جابه جايي ايستگاهاي اتوبوس و تاكسي در مركز شهر خبر داد و تاكيد كرد : جانمايي ايستگاه تاكسي و اتوبوس در محدوده بعد از طرح ترافيك انجام شده است و شهروندان براي استفاده از وسايل نقليه عمومي بايد به اين ايستگاه ها مراجعه كنند.

لازم به ذكر است اجراي طرح ترافيك در سه مسير سه راه حاجي آباد به شهرداري ، صيقلان به شهرداري و سه راه معلم به شهرداري از فردا صبح اجرايي مي شود .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =