استاندار سمنان : با وحدت ، همدلی و انسجام بیشتر می توان بر مشکلات فائق آمد

استاندار سمنان در گردهمائی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر ویژه مدیران بسیجی استان سمنان که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در محل اردوگاه فرهنگی تفریحی کلاهدوز واقع در شهمیرزاد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین وی با تبریک عید سعید غدیر خم و تبیین ارزشهای والای ولایت حضرت علی (ع) گفت : با وحدت ، همدلی و انسجام بیشتر می توان بر مشکلات فائق آمد .
وی افزود : امروز کشور بیشتر از گذشته به وحدت ، همدلی ، هماهنگی و آرامش نیازمند است با وحدت و آرامش می توانیم از مشکلات عبور کرده و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ و حراست کنیم .
مهندس وکیلی افزود : امروز ایران اسلامی در جهان یک جزیره امن است در حالیکه در اطراف آن فتنه ها و درگیریهای فراوانی است ولی در ایران اسلامی امنیت و آرامش وجود دارد و این امنیت در پرتوی ولایت و رهبریهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به دست آمده که باید قدردان و شکرگذار آن باشیم .
وی افزود : اگر می خواهیم این امنیت و عزت و اقتدار حفظ شود باید رهرو ولایت باشیم و در سایه ولایت با وحدت ، همدلی و هماهنگی تلاش نمائیم .
استاندار سمنان همچنین به ایثارگریهای رزمندگان دفاع مقدس در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود : اگر امروز در کشور عراق در مقابل هجمه تروریست ها مقاومت میشود و در سوریه و لبنان تروریست ها نمی توانند کاری از پیش ببرند بخاطر وجود ارزشهای همین یادگاران 8 سال دفاع مقدس است .
وی در ادامه به ویژگیهای مدیران بسیجی اشاره داشت و افزود : مدیر بسیجی همیشه باید به بایدها و نبایدها توجه کند بسیجی احساس تکلیف دارد مانند بسیجیان دوران دفاع مقدس که احساس تکلیف می کردند و با توکل برخدا بر خط دشمن می زدند امروز هم مدیران بسیجی باید برای حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی در محیط ادارات احساس تکلیف نمایند و باید از ارزشهای اسلامی دفاع کرد .
اگر شهروندی از راه دور برای انجام کارش به اداره آمد باید پاسخگو بود و مشکلش را حل نمود .
مدیر بسیجی باید برنامه کاری داشته باشد و نسبت به دیگران با برنامه تر ، منظم تر و آینده نگرتر و در جهت حل مسائل و مشکلات مردمی پرتلاش باشد .
وی افزود : بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس برای حفظ ارزشها و کیان انقلاب تردیدی نداشتند مدیران بسیجی برای حل مشکلات نباید به زمان و مکان وابسته باشد اگر در دورترین نقطه استان برای کسی مشکلی ایجاد شد بسرعت تلاش کنند مشکل برطرف شود .
ایشان ادامه داد : در مقابل افرادیکه به اداره مراجعه می کنند خاضع و فروتن باید باشیم و برای حل کار آنان تلاش کنیم .
استاندار سمنان همچنین در این جلسه ضمن تسلیت جان باختن حجاج امت اسلامی و حجاج ایران در واقعه تاسف بار منا اظهار امیدواری نمود خون بناحق ریخته حجاج مظلوم در منا رژیم پلید آل سعود را رسوا کند و موجب وحدت اسلامی در مقابل توطئه های استکبار جهانی و افزایش عزت و عظمت مسلمانان گردد .
همچنین در این جلسه حسن اسلامی راد مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر گزارشی از تشکیل پایگاه مقاومت مالک اشتر ویژه مدیران بسیجی استان سمنان را ارائه نمود .
درادامه سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن ارائه خاطرات از دلاورمردیها و ایثارگریهای رزمندگان دوران دفاع مقدس احساس تکلیف و باور داشتن و توکل بر خدا را از ارزشهای بسیجیان دوران دفاع مقدس برشمرد و خواستار ترویج این روحیه در مدیران بسیجی در دستگاههای اجرایی شد .
در ادامه مراسم مدیران استان در میدان تیر حضور بهم رساندند و تمرینات تیراندازی انجام دادند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =