معاون وزیر ورزش می گوید:چه کردیم که حاجی پور به ایران برگشت ؟/آمریکا ندیده نیستم؛برای کار رفته بودم

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش می گوید محسن حاجی پور پسر با تدبیری بود که به اشتباهش پی برد و برگشت به ایران.

 

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین ؛ درباره سفرش به آمریکا گفت. درحالی که شخص وزیر ورزش کمتر به سفر خارجی می رود ، معاون او به دعوت فدراسیون کشتی راهی سفر لاس وگاس آمریکا شد و حالا در بازگشت از این سفر، خبرآنلاین در گفت و گویی صریح با او درباره دستاوردهای سفرش پرسیده است. او که مسئولیت فرهنگی در ورزش دارد در این مسابقات شاهد رخداد های غریبی بود اما قبل از پاسخ به آن سئوال ها باید از او درباره دستاوردهای سفر پرسید:«این یک سفر فشرده کاری بود ، برای یک مسابقه مهم انتخابی المپیک.»

مسابقاتی که در آمریکا برگزار می شد و معمولا شخص وزیر از این سفرها نمی رود اما معاونان او ...؛ احمدی می گوید:«آقای وزیر گریزان از سفر نیستند اما می گویند از سفرهای غیر ضروری پرهیز شود. سفر من به همراه تیم ملی کشتی به دعوت آقای خادم و موافقت آقای وزیر انجام شد .»

منتقدان این سفر مدام می پرسند که اگر این سفر به جای آمریکا  در کابل بود هم ، او به این سفر می رفت که معاون فرهنگی گودرزی در این باره می گوید:«قطعا می رفتم. من آمریکا ندیده نبودم و قبلا به این کشور رفته بودم. تازه من هر روز از ساعت 9 صبح تا 10 شب ، همراه با کادرفنی تیم ملی کشتی در سالن بودم و تمام برنامه های ورزشی را زیر نظر داشتم. این طور نبود که فکر کنید برای استراحت یا تفریح ، این سفر انجام شده است. »

این رقابت دو حادثه فرهنگی مهم داشت. یکی رفتارهای حمید سوریان و دیگری ماجرای محسن حاجی پور. احمدی از بخش دوم شروع می کند و می گوید:«او یک دلخوری و سوء تفاهم اشتباه داشت که برایش تصمیمی احساسی گرفت اما شکر خدا با تلاش هایی که شد ، خیلی زود پی به اشتباهش برد و با تصمیمی درست ، به اردوی تیم ملی کشورش برگشت.» آیا احمدی با این ورزشکار حرف زده؟ او در این سفر عالی ترین مقام اجرایی حاضر از سوی وزارت ورزش بوده است. او در این باره می گوید:« خیر من در مسئولیت اجرایی فدراسیون ها یا بخش های دیگر دخالت نمی کنم. الان هم نمی گویم چه کسی با او حرف زدو ارشادش کرد که تصمیمی صحیح بگیرد اما شکر خدا ، او برگشت و نشان داد که اهل تعقل است.»

ارشاد یا تهدید؟ این پرسشی است که درباره ماجرای برگشتن حاجی پور این روزها مدام مطرح می شد. احمدی می گوید:«یقین بدانید هیچ تهدیدی نبود. همکاران ما با او کاملا ارشادی حرف زدند و قانع شد بهترین تصمیم را بگیرد. اصلا تهدیدی در کار نبود.»

اما درباره حمید سوریان. چرا او با سر به صورت رقیبش کوبید؟ متولی فرهنگی ورزش ایران می گوید:«راستش این یک حس قوی انگیزش در وجود سوریان بود که تمرکزش را به هم می زد. به هر حال او خیلی انگیخته بود برای گرفتن یک مدال دیگر ، برای شکستن فضایی که دورش بود و ...»

اما چه می شود که سوریان در ماه های گذشته این قدر عصبی است؟ اینکه چند ماه قبل با یک نگهبان حراست ورزش یقه به یقه می شود و اینکه روی تشک با سر به صورت رقیبانش می کوبد؟ احمدی می گوید:«متاسفانه او این روند را در ماه های گذشته داشت و همان انگیزشی که گفتم سبب شد تا یک مدال خوشرنگ را از دست بدهد!»

این گفت و گوی صریح البته بخش های دیگری درباره فوتبال و معضلات اخلاقی این روزهایش دارد که بزودی در خبرآنلاین منتشر می شود.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    7 2
    حالا نمی شد آبروش نبرید بگید با هماهنگی مونده بود؟۱
  • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    6 2
    ما هم باور کردیم که فقط ارشاد بود
  • بی نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    5 1
    یعنی معاون وزارت برای حادثه فرهنگی رفته؟ اگر سوریان با سر ضربه نمی زد ایشان چه بهانه ای برای سفر به لاس و گاس داشتند؟
  • بی نام BE ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    4 1
    انگيزشي ؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    4 3
    خیلی حرفهای منطقی و قانع کننده ای بود