مرد میانسالی که از جلوی در خانه اش ربوده شده بود پس از 17 ساعت شکنجه بامداد امروز از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساعت 10 صبح دیروز مرد 50 ساله ای به نام قاسم در پیکانشهر در حالی که داشت ماشینش را داخل کوچه می شست توسط سه سرنشین پراید سفید رنگ ربوده شد.

همسایه ها که متوجه ماجرا شدند خانواده این مرد را در جریان موضوع قرار دادند. در حالی که دختر جوان با مراجعه به کلانتری 181 عوارضی شکایت خود را مبنی بر ربوده شدن پدرش ثبت کرد آدم ربایان با تلفن او تماس گرفتند .

مردان آدم ربا ضمن تهدید دختر جوان به اینکه اگر ماجرا را به پلیس بگوید پدرش را خواهند کشت برای آزادی پدرش درخواست 4 میلیون تومان پول کردند.

دختر جوان نیز ماجرا را به پلیس اطلاع داد و ماموران نیز با دادن آموزش های پلیسی از دختر جوان خواستند که با آدم ربایان قرار بگذارد.

ساعت سه بامداد امروز دختر جوان با آدم ربایان در خیابانی در وردآباد قرار گذاشت. پس از آنکه آدم ربایان در محل حاضر شدند در حین رد و بدل کردن پول در خواست شده، پلیس وارد عمل شد و آنها را بازداشت کرد.

قاسم که در اثر ضرب و شتم از سوی آدم ربایان سه دنده اش شکسته و پرده گوشش نیز پاره شده است پس از رهایی از چنگ آدم ربایان گفت: آنها بعد از آنکه مرا از مقابل درخانه ام ربودند به پارک چیتگر بردند و 17 ساعت مرا مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار دادند و مدام مرا تهدید به مرگ می کردند.

متهمان به دستور آرش سیفی بازپرس شعبه 4 دادسرای ویژه امورجنایی جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفتند و رسیدگی به این پرونده هم چنان ادامه دارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • چوپان A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    4 0
    4 میلیون تومان... خاک بر سرتون کنن... به میوه فروشی دستبرد میزدید که راحت 4 میلیونو به جیب میزدید.. دزدیم هنر میخواد والا
  • بی نام IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    2 1
    خخخخ.قضیه کینه ورزی بوده وگرنه هیچ احمقی نمیاد واسه 4 تومن خودشو تو دردسر بندازه
  • بدون نام ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    5 0
    آدم ربايي تو روز روشن،،،عجب ،،،اون هم مردي پنجاه ساله،،،واقعا عجب ،،،خبر انلاين عزيز ،از آمريكا خبرجديدي ،تيراندازي ،چيزي نداري،،،بي زحمت بزار
  • ناشناس IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    22 0
    مگه پارک چیتگر نیروی انتظامی نداره که 17 ساعت اونجا بودن و کسی ندیدتشون؟
  • بی نام EE ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    6 1
    اینهمه اعدام تو ملا اعدام خشونت رو گسترش داده