دو مرد جوان که متهم هستند به خاطر 16 میلیون تومان پول، همکارشان را ربوده و او را به زور به کمپ ترک اعتیاد برده اند صبح امروز با حضور در دادسرا ضمن انکار اتهاماتشان، مدعی شدند همکارشان از آنها خواسته که او را به کمپ ببرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین دو هفته پیش مردی به نام وحید با حضور در دادسرا شکایتی تحت عنوان آدم ربایی توسط دو نفر از همکارانش به نام های مصطفی و کریم ثبت کرد.

وحید با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای ویژه امورجنایی تهران در خصوص شکایتش چنین گفت: 36 سالم است و مدت هاست که در کار معاملات ماشین هستم. چندی پیش به دو نفر به نام های کریم و مصطفی خودروی پژو 206 ای را به مبلغ 16 میلیون تومان فروختم. اما از آنجایی که یکدیگر را می شناختیم همان موقع پول را از آنها نگرفتم. در حالی که هنوز پول دست این دو نفر بود و با آنها تسویه حساب نکرده بودم یک روز آنها به محل کار من آمدند و مرا به زور به کمپ ترک اعتیادی در قرچک ورامین بردند و بیشتر از یک ماه مرا آنجا بستری کردند.آنها حتی یک ریال از پول فروش ماشین را به من نداند و حالا که از کمپ بیرون آمه ام از آنها شکایت دارم .

با ثبت این شکایت در دادسرا به دستور قاضی سجاد منافی آذر تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی مامور رسیدگی به این پرونده شدند و پس از عملیات پلیسی این دو نفر را دستگیر کردند.

صبح امروز کریم و مصطفی برای ارائه توضیحات در خصوص ادعاهای وحید به دادسرا آمدند. این دو نفر در حالی که روبروی میز قاضی پرونده نشسته بودند ضمن رد اتهاماتشان عنوان کردند که خود وحید به دلیل اعتیادی که داشته از آنها خواسته که او را به کمپ ببرند.

کریم و مصطفی گفتند: ما در عبدل آباد بنگاه معاملات ماشین داریم .یک سالی می شود که با شاکی آشنا شده ایم.تا به حال سه بار با یکدیگر معامله کرده ایم و پژو 206 معامله آخرمان بود.همان موقع وحید به ما گفت که مدتهاست با همسرش اختلاف دارد و نمی خواهد این پول به حسابش واریز شود که همسرش متوجه شود.به همین خاطر از ما خواست که پول نزد ما به امانت بماند.متهمان در ادامه گفتند: وحید گفت که مدتهاست جای خواب ندارد و شبها داخل ماشینش می خوابد ما هم که دیدیم اعتیاد او را به این وضعیت انداخته است اواسط تیر ماه امسال او را به کمپ ترک اعتیادی در قرچک بردیم و برای 34 روز بستری شدن او مبلغ 600 هزارتومان نیز پرداخت کردیم .بعد از مرخصی وحید از کمپ،با اونشستیم و حساب و کتابمان را انجام دادیم. وحید پول ماشین را پیش از این در چند نوبت از ما گرفته بود و تنها مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان هنوز دست ما بود. ما 500 هزار تومان را پس دادیم و یک میلیون تومان را هم بابت هزینه نقل و انتقال و خلافی ماشین برداشتیم ولی با اینکه با وحید تسویه حساب کردیم باز هم مدعی است که ما پولش را نداده ایم و او را به زور به کمپ برده ایم.

این پرونده در حال حاضر به دستور قاضی منافی آذر در حال رسیدگی است و متهمان نیز به اتهام مشارکت در آدم ربایی در قرار بازداشت موقت به سر می برند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    29 1
    عجب آدمهای پیدا میشن تو این کشور
    • بی نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
      1 1
      اگه خدا بهت پراید داده بود چی میگفتی؟
  • بی نام IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    17 8
    بيا ثواب كن؟
  • بی نام A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    45 0
    هر دو طرف دروغ می گویند نشستن پای منقل معامله کردند توی فضا حالا به بن بست خوردن ...