پس از طرح مکرر مشکلات کارمندان و کارکنان دولت به خصوص اشخاصی که رابطه استخدامی آنها با قوه مجریه به صورت قراردادی و پیمانی است، سخنگوی دولت درباره این اشخاص پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از کاربران سرویس مشکلات مردم که پیداست کارمند دولت هستند، بارها درباره وضعیت نابسامان حقوق و مزایای دریافتی خود انتقاد کرده اند و نوشته اند که چرا وضعیت آنها تغییر نمی کند.

یکی از کاربران در این باره نوشته: باسلام اقاي رييس جمهور قراراست حقوق فرهنگيان ازمهرسالجاري تحت عنون رتبه بندي افزايش يابد ايا براي كاركنان ديگرادارات مثل راه وشهرسازي استانهاكه هيچ مزايايي ندارند وسال قبل مصوبه افزايش 35درصدفوق العاده ويژه تصويب وابلاغ شدولي اجرانشد چه تدبيري داريد؟؟؟؟

کاربری دیگری با ذکر محل کار خود نوشته: با سلام و احترام کارکنان مرکز آمار ایران که از زیرمجموعه های ریاست جمهوری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هستند از تبعیض بسیار زیاد در حقوق و مزایای دریافتی در مقایسه با کارکنان سایر دستگاهها بخصوص همکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رنج می برند این اختلاف دریافتی انقدر زیاد است که در برخی موارد حقوق و مزایای کارمندان مرکز آمار ایران به نصف حقوق و مزایای کارکنان سازمان مدیریت هم نمی رسد . به نظر می رسد تلاش های ریاست محترم مرکز آمار و دیگر مدیران مرکز هم ره به جایی نبرده است بنابر این تقاضا داریم مشکلات معیشتی کارکنان مرکز آمار ایران از طریق رسانه های عمومی منعکس گردد تا بلکه کسی به داد آنان برسد ما مشکل خود را هر روز در این صفحه تکرار می کنیم تا گوش شنوایی پیدا شود و به داد ما برسد.


یک مخاطب دیگر در این خصوص کامنت گذاشته: با عرض سلام وخسته نباشید ماجمعی ازکارمندان قراردادی دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی از همه کارمندان قراردادی دانشگاه از شما درخواستی داریم : در قانون به هیئت امنای دانشگاه این اجازه داده شده است که میتواند کارمندان قراردای خود را به پیمانی تبدیل کند .با وجود اینکه سابقه کاری بعضی از کارمندان قراردادی به حدود 23 سال میرسد ولی متاسفانه هیچ اقدامی از طرف دانشگاه جهت تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی نشده است .به تازگی دانشگاه تصمیم به تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی گرفته است که جای بسی خوشحالی است . همه کارکنان قرادادی از هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف انتظار دارند نسبت به تبدیل وضعیت این قشر زحمت کش اقدام نمایند. با تشکر جمعی از کارکنان قراردادی


مجید هم کاربری است که کامنتی نوشته که با ۲۰ پاسخ از سوی سایر کاربران همراه شده. او نوشته: با سلام اینجانب از طرف هزاران کارمند بخش خصوصی مخابرات استان تهران صحبت میکنم وخواهشمند است با توجه به توضیحی که داده اید پیگیر این مطلب باشید. پس از خصوصی سازی مخابرات یکی از زیرمجموعه های این وزارت خانه که مخابرات استان تهران باشد با بیشترین کارمند بخش خصوصی در دام تعدادی از مدیران این شرکت افتاده است که با بستن قراردادهای طالمانه وبا کمترین مبلغ کارمندان این بخش خصوصی این شرکت را به استثمار خخود دراورده وبیشتر بهره کاریرا از این بندگان خدا میبرند و کمترین پاسخی هم نمیدهندو جالب اینجاست که هیچ کس هم نیست که صدای این عزیزان را بشنود.شما میتوانید بررسی بفرمایید که وضعیت این کارمندان در استان تهران و دیگر جاهای دیگر کشور یا حتی مشابه این عزیزان در دیگر نهادها به چه صورت است.


کاربر دیگری که مشخص است کارمند است نوشته: به داددل كارمندان جزئي كه در ادارات باسيلي صورتشان راسرخ نگه ميدارند وباحداقل دريافتي شرافتمندانه زندگي رابسرميبرند ودريغ ازهر مسافرت ياتفريح وياحداقل تفريح براي دولت زحمت ميكشند ودادشان ازتبعيض مابين ادارات وسازمانهاي نورچشمي بجايي هنوزنرسيده است برسيد وبراي رضاي خدا توجه نماييد.


پاسخ دولت به مشکلات کارمندان
مواردی از این دست در بین کامنتهای سرویس مشکلات مردم به وفور یافت می شود. به همین دلیل در نشست خبری محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مسئله معیشت کارکنان دولت و همچنین تغییر در وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی و پیمانی را مطرح کردیم که او به این سئوال پاسخ داد.
نوبخت در پاسخ به سئوال خبرآنلاین درباره تغییر در نظام پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت و وضعیت استخدامهای جدید گفت: نظام پرداخت کارکنان دولت الان از یک برداشت عادلانه ای از سوی کارکنان همراه نیست. کارکتان دولت احساس می کنیم تفاوتهای غیر منطقی در پرداختها هست. سازمان مدیریت و برنامه ریزی نظام پرداختها را بازنگری می کند. با خروج کارکنان دولت که تعداد زیادی به سن بازنشستگی ئمی رسیند، برنامه داریم جایگزین اینها را از کارکنان قراردادی و پیمانی و نیروهای جوان استفادخ کنیم. بیش از ۳۸ هزار نفر در سال جاری از همین نیروهای جوان استخدام شده اند. در استخدامها، کارکنان قراردادی به پیمانی و پیمانی به رسمی نیز در برنامه هاست که در برنامه ششم به عنوان اصلاح نظام اداری بر آنها متمرکزیم و برای هر بخش این موضوع برای آنها برنامه ریزی می کنیم.

 


۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 98
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن خلیلی A1 ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    42 58
    باسلام پائین تراز حقوق پرسنل بهزیستی هیچ کسی دریافت نمیکند که بررسی گردد
    • بی نام IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      14 9
      داریم آقای خلیلی . کارمندان اداری مراکز سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
    • وحید A1 ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      8 6
      فکر نکنم از حقوق کارکنان فنی و حرفه ای کمتر باشه،به جز حقوق هیچ چیز دیگه ای نمیگیرن واقعا نمیشه به ما کارمند گفت.
    • محمد IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      6 8
      باسلام ولی به نظر من کمترین حقوق رو وزارت فرهنگ وارشادمیده کارمند رسمی با4سال سابقه کارهشتصدوسی هزارمیگیرم ؟
    • بی نام A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      9 5
      چرا هست سازمان آموزش فنی و حرفه ای وابسته به وزارت کار
    • علی IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      3 6
      پس حقوق های میراث فرهنگی رو ندیدی دوست من
    • آرش IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      4 4
      بله پرسنل قراردادی تبصره 3 علوم پزشکی با مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس . که حتی از خدماتی های زحمت کش هم کمتر حقوق میگیرند چون آنها از قاقنون کار دریافتی دارند ولی تبصره 3 ها معلوم نیست تحت چه ضوابطی معادل یک کارمند تازه استخدام سابقه کار هم که اصلا تاثیری ندارد
    • هادی A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      7 22
      چرا اینقدر می گید حقوق کارمندان کمه ؟؟؟؟ چرا به فکر بقیه نیستید ؟؟؟ حقوق من 700 هزار تومنه و لی حقوق کارمندان حد اقل 3 یا 4 برابر حقوق منه هر کارمندی که ناراضیه جاشو با من عوض کنه
    • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      8 4
      وزارت ورزش هم وضعیت حقوقی بدی دارد. هر سال شصت تومان به حقوق اضافه میکنند . بیمه ها همان را برداشت میکنند وخدمات هم نمیدهند.
    • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      2 5
      آنهايي كه منفي دادند آدمهاي مطلعي نيستند و از واقعيت خبر ندارند .
    • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      14 13
      آموزش و پرورش بودی چی می گفتی....
    • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      3 5
      اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رو فراموش کردیدن؟
    • سایه RO ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      6 13
      جهاد کشاورزی
    • علی IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      1 3
      انصافا درست است
    • sahar IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      7 12
      احتمالا دوست عزیز شما حقوق اموزش و پرورش را نمی دانید
    • کارگر IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      5 2
      منم یه کارگر روز مزدم. 29 سالمه. گاهی کار هست گاهی نیست. گاهی دست از پا درازتر از سرمیدون برمیگردم خونه و از خودم و خانواده خجالت میکشم. تو شهر های کوچیک کارگری هم پیدا نمیشه میخوام برم یه شهر بزرگ شاید بتونم شکم خودم و خانوادمو سیر کنم.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
      6 2
      باسلام راست میگین بخدا حقوق بهزیستی خیلی ناچیزست چون کار در بهزیستی جزو مشاغل سخت ست هرکه باور ندار یه روز بره بهزیستی شهرشون میفهمه باپولی که دریافت میکنیم بخدا فقط برای کرایه خونه 450هزار و4میلیون پیشو 370هزار تومن هم قسط وامی که برای پیش کرایه خونه دادم پرداخت ماهانه منهم 930هزار ست بخدا فقط رویارانه حساب کردیم فک کنم اون هم قطع میشه ........بداد کارکنان برسید
  • بی نام A1 ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    12 5
    خیلی از همین نیروی قراردادی که الان سر کار هستند با پارتی اومدند سرکار...........پساعدات کجاست اگه عدالت باشه باید آزمون استخدامی باشه
    • بی نام A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      3 1
      وقتی اطلاعات کافی نداری بهتره نظر ندی. حالا من شرکت خودمون رو مثال می‌زنم که بنده و خیلی از افراد دیگه، با آزمون و مصاحبه و گزینش و هزار مرحله دیگه بصورت قرارداد خرید خدمت مشغول بکار شدیم. تنها تفاوتی که بوده آگهی دعوت به آزمون ما بصورت استانی بوده نه کشوری که این هم با توجه به اینکه همه استخدام‌های رسمی اکثراً شرط بومی بودن دارند، مزیتی برای ما محسوب نمیشه.
  • بی نام IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    3 6
    کارمندان استانداری قزوین دردشون به کی بگن که گیر آدمهای خسیس و تنگ نظر افتاده اند
  • عادل IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    4 6
    جهاد كشاورزي از هم كمتر است
  • حميد A1 ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    17 1
    با سلام متاسفانه آقاي نوبخت فقط اقتصاد مقاومتي را در عدم پرداخت و يا كاستن از حقوق و مزاياي كاركنان دولت اجرا كرده و آنهم فقط براي كارمندان نه مديران . حقوق و مزاياي بالا ، خانه هاي سازماني ، خودرو و راننده شخصي كه هر دوره نيز مدل خودروها بايد بالاتر برود و هزينه هاي نوسازي و زيبا سازي خانه هاي سازماني مديران اينها بايد كاهش يابد نه اضافه كاريها و رفاهيات كاركنان دولت .
  • بی نام A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    3 4
    کارکنان تعاون و کارکنان اداره کار اوضاع دریافتیشان افتضاحه الان همکاران این ادارات با بیش از 15 سال تجربه کاری حمکشان بدون کسورات به 1.5میلیون نمی رسد.در استان گلستان دریافتی همکاران این ادارات همگی به جز معدود افراد زیر 1.5میلیون است .
  • عباس IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    6 5
    سلام ،سازمان مدیزیت وبرنامه ریزی کشور بجای صدور مجوزهای استخدامی جدید که موجب چاق شدن وحجیم شدن بدنه دولت وافزایش بار هزینه های دولت ودر نتیجه افزایش بار تحمیلی به مردم می شودنسبت به افزایش توانمندیهای نیروهای موجود وافزایش حقوق آنها اقدام کندتا توانمندیها وانگیزه های کاری کارکنان موجود افزایش پیدا کند وانجام کارها با کیفیت وشتاب بیشتری انجام شود.متاسفانه اکنون بدون توجه به نیاز سیستم های اداری نیروهایی بیش از نیاز سازمانها وادارات دولتی که اکثرا وابستگان وآشنایان مدیران ادارات وسازمانها یا افراد سفارش شده هستند به آنها ورود پیدا می کنند که موجب طولانی شدن چرخه های کاری وبوروکراسی اداری می شوندوبجای نفع سازمانی ونفع مردم موجب بالابردن هزینه دستگاهها وافزایش بار مالی وفشار به مردم می شود.
  • ایمان صابری IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    5 11
    با سلام به فکر کارمندان شرکتهای آب و فاضلاب هم باشید نه از استخدام خبری هست نه حقوق کافی
  • بی نام IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 18
    کارمندان سازمان تبلیغات اسلامی کمتر از کارمندان بهزیستی حقوق می گیرند و اضافه کار حدود 25 ساعت یا حدود 100 هزار تومان در ماه داریم، هیچگونه مزایا و هدایایی در ایام و مناسبتهای خاص نیست. هنوز با حدود 14/5 سال تجربه تازه از رتبه مقدماتی به رتبه پایه رسیدم زیر حکمم حدود 1/253/000 تومن هست.
  • بی نام A1 ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    9 1
    حالا یه چیزی گفتن.از حرف تا عمل چند سال؟
  • بی نام A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 9
    باسلام کارمندان بهداشت هم وضعیت مناسبی ندارند وباوجود افزایش وظایف بخاطر پرونده های سلامت پزشک خانواده هیچ افزایش حقوق ومزایایی نداشتیم. وفقط کارها ومسئولیتها اضافه میشود.
    • کارمند بهداشت IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      2 4
      تورو به اون خدا این بهداشت رو از وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی بردارید واسمش رو بزارید وزارت درمان وآموزش پزشکی بهداشت اصلا تو این وزارت خونه فراموش شده ،فقط به پزشکها میرسن
  • بی نام A1 ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    12 2
    lمن كارمند سازمان فني و حرفه اي هستم اما حقوقم با فردي مشابه وضعيتم در سازمان تامين اجتماعي كه هردو زير نظر وزارت كار هستيم زمين تا اسمان فرق مي كند. لطفا حقوق كليه مستخدمين قوه مجريه يكسان و توسط رياست جمهوري پرداخت شود.
  • بی نام A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    7 6
    سلام پرسنل بهداشت از همه خرابتر ...فراموش نکنید بخش درمان بد نیست
  • حسین نظری IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    7 4
    سلام من خودم کارشناس شاغل در جهاد کشاورزی هستم در یافتی ما خیلی کمتر از وزارت خانه هایی است که منبع درامد دارند اما با این همه دلم برای نیروهای شرکتی شاغل در دستگاههای دولتی مشغولند میسوزد زیرا صاحب شرکت نصف مبلغی را که از بابت انها از دستگاهها دریافت میکند به این فلک زده ها که نه امنیت شغلی دارند ونه تامین مالی پرداخت میکنند حتی کمتر از حداقل قانون کار اما از انها رسید نمام کمال میگیرند این تبعیضها ریشه در تصویب قوانین بد داردکه قانونگذار منافع افراد خاص را که در قالب مدیران این شرکتها بودند ودر سیستم اجرایی وقانونگذاری نفوذداشتند لحاظ نموده است از دست اقای نوبخت وحتی رئیس جمهور هم کاری ساخته نیست.فکر میکنم جریان هدایت شده ایست برای ایجاد نارضایتی.....
  • کاردان IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    11 4
    مادیگه امیدی به بهبود وضعیت معیشتی کارمندان در این دولت نداریم
  • حسن A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    6 2
    باسلام حدود 6 ماه است كه ما كاركنان راه وشهرسازي خوزستان از دريافت اضافه كاري و ماموريت ماهيانه محروم هستيم .و تنها حقوق خالي گرفتيم كه با توجه به تورم بالا واقعا تحت فشار قرارداريم. خواهش ميكنيم يك نفر به دادمان برسد.
  • بی نام A1 ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 15
    کارمندا الا ماشالا پول میگرن حوق بالا نسبت به فعالیت هزینه سفر هزینه مدرسه بن رمضان و.......... تکلیف کارگرها چی میشه
  • بی نام A1 ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    3 1
    بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد
  • بی نام A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    6 1
    کلا دستگاههایی که ماموریت ذاتی آنها پول درآوردن از مردم یا نفت هست بیشترین حقوق را باید بگیرند تا حالا که اینطور بوده.
  • کارمند A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    5 1
    تا بحال چندین بار نظام حقوق و دستمزد کارکنان دولت تغییر کرده، اما یک چیز درهمه این نظامها مشترک بوده و آنهم این بوده که تمام افزایش ها و امتیازات شامل حال مدیران و کسانیکه حقوق بیشتر می گرفتند می شده معمولا فوق العاده مدیریت ها ،فوق العاده ویژه ها ،حق جذبها افزایش پیدا می کند. در حالیکه باید آیتمهایی مانند حق اولاد ،حق تاهل ،حق شغل ،عواملی همچون سنوات و تجربیات در تعیین و افزایش دریافتی ها مورد توجه بیشتر قرار گیرد. افزایش های سالانه نیز معمولا درصدی اعمال میشود و طبیعی است که هرکس پایه حقوقش بالاتر باشد دریافتی اش بیشتر میشود و هرسال فاصله بین دریافتی ها بیشتر می شود. گاهی با اضافه شدن یک عنوان "مشاور" به حکم دریافتی طرف 50 اضافه میشود .
  • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 3
    سلام لطفا به مشکل کمی پرداخت کارکنان دانشگاههای وزارت علوم هم رسیدگی کنید. ما از خیلی از مزایای سایر کارمندان محرومیم. خانه سازمانی نداریم. حق محرومیت و بدی آب و هوا هم چندان نیست. پیشنهاد می کنم حقوق کارکنان درصدی از حقوق اعضای هیات علمی باشد
  • بی نام A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    9 2
    حقوق بازنشستکان کشورراافزایش دهیدی
  • بی نام IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    8 8
    کمترین دریافتی رو معلمان دارن .این همه میگن رسیدگی میشه اما .......
  • بی نام A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    1 2
    بفكر كارمندان قراردادي سازمان بنادر هم باشيد.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    3 1
    بنده 15 سال است که کارمند قرارداد کار معین هستم . در مورد وضعیت حقوق حتی از کارگران رسمی که دارای مدرک دیپلم هستن هم حقوقم پایین است در حالیکه مدرک لیسانس هم دارم .
  • بی نام A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 4
    با سلام پایین تر از حقوق پرسنل فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ کسی دریافت نمی کند این یک واقعیت است لطفا در نظر بگیرید
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    1 1
    با سلام ، لطفا فكري به حال تبعيض حقوقي پرسنل رسمي بين شركت توزيع برق و برق منطقه اي كنيد تفاوت بيداد ميكنه
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 4
    با سلام شما که معتقد هستید حقوقی پائین تر از حقوق پرسنل بهزیستی وجود ندار لطفا سری به اداره کل ثبت احوال استان تهران بزنید
  • d A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    10 2
    من ماهیانه مبلغ 920 هزار تومان حقوق میگیرم . در ضمن من مجردم . حال شما قضاوت کنید با این پول که ماهی 550 هزار تومان آن را برای قسط خانه ای میدهم که تنها گود برداری شده .30 سال سن دارم و هر روز به من گفته میشود چرا ازدواج نمیکنی . مشخص نیصست دلیلش ؟ نه خانه ای نه پولی برای ازدواج . حالا فکر نمیکنید احمقانه است با این شرایط ازدواج کنم تا به مشکلات خودم و یکی دیگر بیافزایم . من به شما مسئولین از هر دولتی میگویم شما ها مقصر هستید . همه شما ها فرقی نمیکند زمان آقای احمدی نژاد یی زمان حال . وقتی مسئولیتی پذیرفتین باید عدالت رو رعایت کنید . اگر نمیتونید باید استعفا بدین و گرنه اون دنیا جوابگوی همه چیز باید باشد .
  • بی نام A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 18
    بخری از کارمندان دولت نسبت به کاری که میکنند زیادی هم میگیرند.
  • تقی IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    5 2
    ما که کارمند دولت نیستیم چی کسی واسه ما هم فکری داره اصلا
  • ali A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    3 2
    تبعبض در سازمان صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی بیداد میکند
  • اميدوار A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    3 1
    ازاين حرفها زيادزده شده لطفا براي اقدام عملي تاريخ معين كنيد مثلا 6ماه يايكسال يا10سال يا......
  • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    1 1
    اشتباه نکنید بیشتر دنبال تغییر حقوق و دستمزد خودشان هستند چون بقیه کارگرند نه کارمند.........
  • دبیر A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    4 2
    آقای نوبخت حقوقی که دولت به کارمندان به خصوص فرهنگیان پرداخت میکنه خرجی تو جیبی برای رفت وآمد به سر کاره کارمند نیاز یه بهداشت جسمی و روحی روانی داره با این حقوق ها به هیچ چیز نمی رسه . حقوق دریافتی من با خانمی که طلاق صوری گرفته و یه حقوق پدر رجوع کرده تقریبا برابره لطفا رسیدگی کنید بودجه مملکت کم نیست استاد می خواد بودجه را توزیع کنه.
  • پژمان A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    3 3
    من و 400 نفر دیگر از همکارانم نیروی شرکتی دانشگاه شهید بهشتی هستیم، ما سه برابر نیروهای رسمی کار می کنیم و یک سوم آنها هم حقوق نمی گیریم. لطفا در مورد پیگیری وضعیت نیروهای شرکتی ارگان ها هم گزارشی تهییه کنید. در دولت قبل یکبار ارگان ها مجبور شدند نیروهای شرکتی را قراردادی کنند اما در این دولت خبری نیست. در حق نیروهای شرکتی خیلی جفا می شود.
  • بی نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    10 4
    مصوبه افزایش 35درصدفوق العاده ویژه کلی وقت است که ابلاغ شده ولی به بهانه نبوداعتبارمسکوت مانده چطوربرای رتبه بندی معلمان اعتبارهست ولی برای بقیه نیست اگه ازاونها بازنشسته شدن بقیه وزارتخانه ها هم بازنشسته زیادداشتن/ تعدادپرسنل آموزش وپرورش فقط دریک استان بعضا به اندازه کل کارکنان چندوزارتخانه است بخدا خیلی ازکارمندان توخرج روزانه شون موندن دیگه تفریح ومسافرت وکلاسهای زبان وموسیقی بمانداگر آمارهای مرکز آمار راملاک محاسبه قراربدیم 60درصدکارکنان زیرخط فقرند باورکنید این درددل همه کارمندا هست یعنی بچه ی ما درماه یکبارنباید یه میوه درست وحسابی بخوره بقیه ش به کنار والله مسولین اون دنیا باید جواب بدن میگن پل صراط ازمو باریکتر ازشمشیر تیزتر
  • علي A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    1 1
    سلام.درشرکتهاي توزيع برق هم نيروهاي شرکتي ازپول غذاوتعطيل کاري وبسياري ازمزايا وپاداشها...محرومند وازنوبتکاري کمتري برخوردارندوحداقل حقوق ناچيز رادريافت ميکنيم
  • بی نام A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 2
    با سلام برای اینکه تحول عظیمی در وضعیت استخدام جوانان کشور بوجود آید پیشنهاد میکنم شرایطی مهیا کنیدکه کارمندان با سابقه که تمایل دارندخود را بازنشسته کنند بتوانند با پرداخت حق بازنشتگی قبل از سی سال خود را بازنشسته کنند شرایطی شبیه مستمری بگیران تامین اجتماعی که در هر شرایطی سوابق کارشان حفظ میشود مثلا میتوان قوانینی تصویب کرد سوابق کارمندان به تامین اجتماعی منتقل شود یا اینکه کارمندان خودشان حق سنوات بپردازند با عزم جدی مسئولان وتصویب قوانین هم استخدام جوانان امکانپذیر میشود همکسانی که احساس خستگی میکنند استراحت میکنن شبیه بازنشستگی معلمان با 25 سال سابقه.خواهشمندست پیشنهاد را بگوش مسئولان و کارمندان برسانید متشکر
  • یک معلم IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    5 3
    گویا کارمندان عزیز دولت تحت تبلیغات وسیع این شش ماه احساس میکنند حقوق معلم افزایش چشمگیر خواهد داشت خیالتان راحت باشد میانگین افزایش طرح رتبه بندی فرهنگیان 200 هزار تومان اعلام شد
  • رضا IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    10 3
    بابا یکی هم به داد ما مهندسایی برسه که باهامون تو ی جاهای خصوصی قرارداد کارگری قانون کار می بندن با برجی 700 تومان به خدا ظلمه
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 8
    مرکز آمار ایران ، در هر سر شماری و آمارگیری و .... پاداش هایی می دهند که معادل 2 تا 3 سال حقوق است.
    • حمید با نام EU ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      7 1
      بی نام عزیز سلام. بنده در مرکز آمار مشغول خدمت هستم. لطفاً در سرشماری آینده که سال 1395هست تشریف بیارید از این پاداش بهره ببرید. البته اگه تحمل کار در سرشماری و حاشیه‌هاش رو دارید. باران پاییزی و گل و لای راه‌های روستایی و کیلومترها پیاده روی روزانه و مواجهه با انواع و اقسام سلیقه‌ها و حرف‌ها و شب نخوابی و حوادث و شکستگی دست و پا و سگ‌های محترم و چیزهای دیگه. البته لازم به ذکره که حقوق بنده با بیست سال سابقه و مدرک کارشناسی ارشد بهترین دانشگاه‌های کشور و تعهدات خانوادگی در همین مرکز آمار، بعد از کسوراتش به 1.5 میلیون نمی‌رسه. سرشماری که تموم می‌شه میگم دیگه نمی‌رم. دوره بعدی که میرسه باز هم ماییم که حضور داریم.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 1
    کارمند دانشگاه ازاد کمتر میگیره
  • محیط زیستی A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    1 1
    حقوق و دستمزد کارمندان سازمان حفاظت محیط زیست کف پرداختی کارکنان دولت است
  • یک معلم IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 2
    معلم دست و پا میزنه حقوقش به سطح بقیه کارمندا برسه حالا افزایش ناچیز معلم را بهانه می کنید ؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    3 1
    همه دولتها ادعا مي كنند كه به فكر معيشت كارمندان و كارگران هستند ولي نتيجه همين است كه مي بينيم
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 2
    ایا کسی هست که به داد بازنشستگان خصوصا فرهنگیان باز نشسته برسد؟؟؟؟؟؟؟؟
  • کارمند قراردادی با 13 سال سابقه وزارت جهاد کشاورزی IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 1
    اول برنامه ششم، وسط برنامه ششم یا آخر برنامه ششم
  • کتابداران A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 1
    با سلام پایین ترین حقوق را در بین دستگاههای اجرایی کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی کشور میگرند که مشخص نیست کارمند هستیم یا کارگر و قانون مدیریت خدمات کشوری در این نهاد فرهنگی اجرا نمیشود حق خوری و ظلم در حقکتابداران بیداد می کند
  • سیامک A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    1 3
    واللله الان وضعیت کارمندا که خیلی خوبه.مخصوصا کارمندای دولتی مثل دارایی و بیمه و بانک و ... بدبخت ما مغازه دارا. کی این رکود لعنتی تموم میشه خدا میدونه
  • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    1 1
    سلام، کارمند قرارداد خرید خدمت شرکت آب منطقه‌ای یا به اصطلاح نیروی طرح هستم و کاری هم که انجام میدم کار مهندسیه نه کارهای دفتری. با مدرک فوق لیسانس و شش سال سابقه کار دریافتی بنده در حال حاضر یک میلیون و چهار صد هزار تومان تمامه. در حالی که نیروهای رسمی 2 تا 3 برابر بیش از این مبلغ را دریافت می‌کنند و این یک تبعیض بزرگ و آشکاره. اینکه جناب آقای نوبخت فرموده‌اند نیروها را به تدریج استخدام رسمی می‌کنیم ربطی به این دریافتی پایین نداره. میشه برای همین کارکنان قراردادی هم حقوقی در شأن کارشون پرداخت کرد. متاسفانه حتی برخی از دوستانی که اخیرا تبدیل وضعیت شده‌اند به مشکل دیگری برخورد کرده‌اند که اونهم عدم محاسبه سابقه کارشون به عنوان سابقه کار دولتی بوده که باعث شده حقوقشون بازهم پایینتر از حد باشه.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    3 1
    من یک بازنشسته نیروی مسلح هستم الان وضعیتم به جایی رسیده که اگر دولت در رابطه با حقوق کاری نکند مجبورم به هر شکلی که شده حتی به صورت خلاف زندگیم را سامان دهم لطفا به گوش دولت مردان برسانید با تشکر
  • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    3 2
    بدا بحال كارمندان جديد پيماني راه و شهرسازي...همه جوره باهاشون مبارزه ميكنن
  • امير A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    7 1
    باسلام...لطفا آقاي نوبخت ..دست نگهداريد... اگر خيلي مايل هستي بررسي كنيد ...لطفا فيش حقوقي خودتان رو بررسي كنيد. سازمان مديريت شكر خدا برگشته و هر رفتاري رو مي تونين ديگه توجيه كنين...حتي افزايش 55 درصدي كليه كاركنان رسمي و پيماني اين سازمان رو.....بيخود نيست كه همه كاركنان سازمان از استانداري ها برگشتند...چه اونهايي كه پست داشتند چه نداشتند....مخلص كلام...جيب ما رو نزن...بهبود مغيشت پيشكش
  • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    8 1
    از مسئولين محترم تقاضا داريم به مسائل و مشكلات كاركنان مركز آمار ايران كه اگر نگوييم تخصصي ترين ارگان، يكي از تخصصي ترين ارگانهاي كشور است، رسيدگي نمايند. اين كاركنان خدوم، متخصص و البته مظلوم كه آبرو و شرفشون رو در گرو صيانت از آمار صحيح قرار داده اند و با هيچ منت و چشم داشتي در سرما و گرما و در جاي جاي كشور به آمارگيري مي پردازند، زياده خواه نيستند؛ بلكه به دنبال خواسته به حقشون كه همترازي حقوق و مزاياشان با سازمان بالادستي است مي باشند.
  • صابر IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    4 1
    با سلام کارمندان آموزش فنی و حرفه ای نیز مانند کارکنان بهزیستی کمترین حقوق ومزایا را دربین کلیه کارمندان دولت دارند وجالب اینجاست که هردو سازمان زیر نظر وزارت رفاه وکار وامور اجتماعی هستند که از نظر رفاه منفی ......
  • کارمند وزارت کار A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    7 1
    کارمندات وزارت تعاون و کار در استانها واقعا زیر خط فقر زندگی می کنند خواهشا عدالت در دریافت حقوق و مزایا رو برای ما اجرا کنید، واقعا زیر بار مشکلات نابود شدیم
    • کارمند A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
      2 1
      واقعا بفکر کارمندان عادی باشید و تمام مزایا رو در اختیار مدیران قرار ندید، آیا افزایش حقوق وزرا، استانداران ، فرمانداران ، نمایندگان مجلس و... در طول سال همان 14 درصد است؟ با مردم صادق باشید بفکر پایین دستها هم باشید ، آهای مسئولین قیامتی هم وجود دارد اونجا یقه تون میگیریم و از شما نمی گذریم
  • رسول RO ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    5 1
    با سلام.من کارمند فنی و حرفه ای هستم.اقای نوبخت شهروند من بود.چرا برای بانکهای دولتی و اموزش و پرورش و ...حقوق زیاد کرده ولی به حقوق کارکنان بدبخت دیگر توجه نداره.همش وعده دروغ میده.فراموشش میشه.خودش میتونه باحقوق 800 هزار تا 1 میلیون زندگی کنه.اینا از قشر ثروتمندند عزیزان....
  • محمود A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    2 1
    جناب رییس جمهور محترم سلام :حضور جنابعالی عرض کنم مشکلات فقط پایین بودن قدرت خرید کارمندان نیست یک کارمندسی سال عمرمفید خودرا وقف دولت میکند تا آینده خود وخانواده تامین شود نه اینکه اگر عمری بعدازبازنشسگی باقی بود دنبال کار دیگریمثل مسافرکشی وغیرهبرودتابتواندبامجموع دریافتی زندگی رافقط بگذرانددرصورتیکه دولت قبل ازاینکه کارمندرابازنشست کنددراین30سال قبل ازپرداخت حقوق تمام حق وحقوق خودراکسر میکندوحالابعدازفراغت ازکارتمام مزایای دریافتی اش قطع شودوبا مختصرحقوق بازنشستگی بسازد ایا این انصاف است که درکشور چند نوع بیمه بازنشستگی داشته باشیم وهرکدام بایک معیارکه برای خوددارندمثل بیمه تامین اجتماعی وبیمه سازمان بازنشستگی کشوری و.....حقوق بازنشسته را تعیین کنند.شما اصلابفکربازنشسته هانیستیدباتشکر
  • مریم A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    1 1
    حالا ایشالا کی بهش فکر میکنید؟؟
  • کارشناس مرکز آمار IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    11 1
    تبعیض در تمام مراکز دولتی به چشم می خورد. چرا ما که زیر مجموعه سازمان مدیریت هستیم باید نصف سازمان حقوق بگیریم. چرا شرکتهای دولتی مثل نیرو و آب و بانکها و شرکتهای نفتی علی رغم عملکرد ضعیفشان باید درامدهای کلان داشته باشند. بنده با بالاترین مدرک تحصیلی و سابقه بالا حقوقم ماهی 1.5 میلیون است. دکتر نوبخت به فکر زیر دستان خود نیست و فقط می خواهد وقت تلف کند یا سر کارمند را شیره بمالد.
  • محمد A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    6 1
    اختلاف بين حقوق در دستگاهها زياد مهم نيست ولي اگر شما در يك سازمان كاركنيد و بين كارمندان تفاوت زياد باشد آنوقت است كه تحمل آن غير ممكن است .بطور مثال اخيرا با قوانين جديد حقوق پزشكان عمومي درتامين اجتماعي حدود بيست ميليون شده در حالي كه مثلا يك ليسانس يك و پانصد دريافت مي كند .اين اختلافات دردريافتي به هيچ وجه قابل قبول نيست
  • اصغری A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    3 2
    با سلام ، تبعیض میان حقوق دریافتی کارمندان امروز دیگر از دستگاهی به دستگاه دیگر نیست مثلا وزارت نفت با وزارت کار ، بلکه الان این تبعیض و ظلم و بی عدالتی در پرداخت حقوق بین کارکنان داخل یک دستگاه شده است که کارکنان ستاد با دیگر کارکنان را متفاوت می بینند ، این تبعیض هم از خود مصوبات هیات وزیران ناشی می شود مثل پرداخت فوق العاده ویژه 35 درصد به کارکنان ستادی وزارتخانه ها و نه سایر کارکنانشاغل . امیدوارم این بی عدالتی ها با تصمیمات صحیح هیات وزیران اصلاح گردد.
  • ازی IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    3 1
    لطفا لطفا بازنشستگان و مخصوصا وظیفه بگیران را دریابید لطفا
  • علي A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    1 1
    باسلام.کارکنان شرکتي شرکتهاي توزيع برق محروم ازبرخي پاداشها.کم بودن نوبت کاري.نداشتن تعطيل کاري.نداشتن هزينه غذا و....رنج ميبرند وازحداقل ترين حقوق برخوردارند
  • کارمند IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    11 1
    با سلام این کلی گویی های آقای نوبخت ، مشکلات کارمندان را بر طرف نمی کند، کارمندان ازگان های مختلف با ساعت کاری مشخص ، حقوق های بسیار متفاوتی دریافت می کنند. به عنوان مثال کارکنان مرکز آمار ایران که خود زیر مجموعه سازمان مدیریت و برنامه می باشند و حتی استخدامی های رسمی و پیمانی هستند پایه حقوقی کمی دارند و این رویه برای کارکنان قرار دادی نیز بدتر می باشند. در این چند سال اخیر چند کارمند مرکز آمار که جوان بودند سکته کردند که این یک علامت خطری هست که متاسفانه مسولین به این امر توجه نمی کنند که واقعا با این حقوق ها و فشارهای زندگی راه حلی بهتر از سکته می ماند.امیدوارم برای تمامی کارکنان چه در بخش خصوصی و یا دولتی ، حقوق دریافتی شان در شان یک انسان باشد.
  • کارمند مرکز امار A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    6 2
    کارکنان مرکز امار جز تخصصی ترین بدنه ی سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و همیشه مورد بی مهری,روسای ان واقع می شوند. اقاینوبخت واقعا صدای ما رو بشنوید. اقای دکتراذر لطفا به جای انتقال همشهری هایتان به مر کز امار و تبدیل مر کز امار ایران به مرکز امارایلام,کمی به فکر کارکنان خود باشید.هرچند هر مدیری که می اید چنان اتوبوسهایش طولانی است که تا چند دهه بعد افتی برای بدنه ی کارشناسی و تخصصی می باشد.
  • کارمند مرکز آمار ایران A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    8 2
    جناب نوبخت کمی زحمت بکشند حکم کارگزینی کارکنان زحکتکش و گرانقدر مرکزآمار را با حکم کارکنان سازمان مدیریت نگاهی بیندازد تا متوجه این همه تبعض خواهدشد به قول یکی از همکاران، خودشون مطلع هستند خودشونو میزنن به کوچه علی چپ. هم رده من تو سازمان مدیریت با مدرک فوق لیسانس 3.300.000 تومان حکمشه. حکم من 1.700.000
  • کیانی کارشناس منابع آب ازاصفهان A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    9 1
    به روحانی رای دادم...ولی تا اومد سرکار اخراج شدیم ..نون مون رو بریدید ....به بهانه نبود بودجه و اقتصاد مقاومتی و...نامه دادم بازرسی کل کشور جواب داد مشکل مالی وجود داره....یعنی با اخراج من ودوستانم مشکلات حل شد...بعد از ما نیرو گرفتند از اقوام وآشنایان ...اونم قرارداد مستقیم.بی سر وصدا....میخوام از مراجع عزام بپرسید ...حقوق کسی که با پارتی استخدام میشه حلاله یا حرامه... ....همین .به نظر من مشکلات وفساد ورانتخواری رو کسانی باعث شدند که باپارتی استخدام شدند و چون پشتشون گرم بود کسی کاریشون نداشت ومشغول رانتخواری شدند.....باتشکر
  • بي نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    5 4
    من كارمند اداره راه و شهرسازي هستم با دو فرزند دريافتي حقوق بدون كسر وام و ...حدود 970 هزار تومان با مدرك ليسانس.مگه ميشه مگه داريم
  • کارمند A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    1 3
    کارمندان سازمان صنعت معدن استان مرکزی رو هم لطفا دریابید . 6 ماهه اضافه کاری که اومدیم رو نگرفتیم.خدامیدونه با هفتصدهزارتومن نمیشه زندگی کرد.
  • رضا IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    3 3
    کمتر از محیط زیست نیست/
  • بی نام A1 ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    6 1
    بااین وضعیت حقوق ودستمزد وافزایشهای غیر منصفانه بهای آب وبرق وگاز وتلفن مگرخدابه دادماکارمندان دولت برسد.
  • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    7 1
    مسئولین عزیز در نظر داشته باشید با تورم که در بازار است برای کارمندان رده پایین خیلی سخته تاسف در این است که نمایند با حقوق 28 میلیون تومان و وزیر با حقوق 35 میلیون درک نمی کند من کارمند تبلیغات اسلامی با حقوق هفتصد هزار الی یک میلیون چی می کشم حال ما آمدیم با دل و جان به نظام که دوستش داریم خدمت کنیم ولی شرمنده خانواده خود شدیم
  • حمید IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    6 2
    آقای نوبخت آیا میتوانید دو ماه بجای من زندگی کنید . کارمندی هستم با بیست سال سابقه کاری دارای مدرک کارشناسی مستاجر با یک میلیون قسط وام که زخمهای زندگیم را نصفه نیمه ترمیم کردم رزمنده و خانواده شهید با پنج نفر عائله ماهیانه 1500000هزار تومان حقوق تو هیچ مناسبتی هم پاداش نمیگیریم نه ولادت نه شهادت نه روز تاسیس نهاد بنیاد شهید و غیره حتی پول لوازم التحریر بچه هامونم نمیدن خداوکیلی اگه تونستی مدیریت کنی به هر شکل ما هم گلگی نداریم
  • علیرضا A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    7 4
    حقیقتا" کارکنان ثبت احوال از بی پولی و کم بودن حقوق و مزایا نیمه جان هستند ام متاسفانه کسی به وضعیت آنها توجهی ندارد
  • محمد A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    1 2
    باسلام خدمت دوستان اینکه حقوق ومزایاشما کم هست بحثی توش نیست ولی توقانون اساسئ نوشته حقوق نیروهای مسلح باید30درصدازسایرارگانهابیشرباشه حالاهیچ 30درصدبیشترنیست باورکنید30درصدهم کمتر است حالا اگه جای ماباشیدچیکارمیکنیدمن به عنوان یک ارتشی ازدولت ومسولین انتظاردارم حالا که تحریم هابرداشته شده اول حقوق تمام ارگانهاوبعدارتش همیشه قهرمان رو بیشرکنید که شرمنده زن وبچه هامون نشیم باتشکر
  • ابوالفضل عباسی A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    12 2
    سلام وضعیت حقوقی کارمندان و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بسیار پایین است. ضمن اینکه عدالت حقوقی حتی بین کارکنان خوزستان و تهران بیداد میکند. و از سایر مزایای جنبی شامل اماکن تفریحی و مسافرت و اماکن زیارتی نیز محروم بوده و همیشه بهترینها برای تهران و وزارت نشینان است. امید است این تبعیض و بیعدالتی بنحوه شایسته مورد عنایت وزیر و مسیولین استانداری و مدیریت و برنامه ریزی کشور قرار گیرد و از جاجوب شعارهای ..... خالی و جامه عمل بپوشاند. و این ظلم درونی و بیرونی است.