مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: ۷۰ روستای استان کرمانشاه در دومین روز از هفته دولت به شبکه گاز متصل و از این نعمت بهره‌مند شدند.

سیدحمید فانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: 70 طرح در روستاهای فاقد گاز هشت شهرستان استان از جمله کرمانشاه، صحنه و گیلان‌غرب در دومین روز از هفته دولت افتتاح و روستاهای مذکور از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه برای طرح‌های افتتاحی هفته دولت 124 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، عنوان کرد: طرح گازرسانی به روستاهای شهرستان گیلان‌غرب با 21 میلیارد ریال هزینه بیش از یک هزار خانوار فاقد گاز این شهرستان را از نعمت گاز بهره‌مند ساخته است.

فانی پیرامون طرح‌های مربوط به بند "ق" قانون بودجه افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از محل اعتبارات بند "ق" قانون بودجه یک هزار و 200 روستای استان در سه سال آینده با صرف اعتباری بالغ بر چهار هزار و پانصد میلیارد ریال گازرسانی می‌شوند.

وی بیان کرد: با اجرای طرح‌های بند "ق"همه روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه گاز متصل می‌شوند و در این راستا ضریب نفوذ گازرسانی در روستاهای استان بیش از 90 درصد افزایش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با شاره به اقدامات انجام شده در زمینه توسعه گازرسانی در استان کرمانشاه گفت: با این اقدامات تاکنون 96 درصد از جمعیت شهری و 37 درصد از جمعیت روستایی استان در قالب 24 شهر و 371 روستا از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌‌اند و عملیات گازرسانی به سایر شهرها و روستاهای غیربهره‌مند از گاز نیز مورد توجه این شرکت است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =