با نماینده اسبق کرمان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان درباره انتخابات پیش روی مجلس صحبت کردیم.

رضا عبادی زاده- به صراحت لهجه اش مشهور است. سیاستمدار کرمانی که از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی است. حسین مرعشی که امروز سمتی در دولت ندارد و خود را رئیس مدیران خیابانی می داند، بیش از پیش با رسانه ها هم صحبت می شود و برای راه یافتن افراد به زعم او عاقل به مجلس راهکارهایی هم ارائه می دهد.

 حسین مرعشی به خبرآنلاین گفت: ما امیدواریم در انتخابات مجلس مردم قدرت انتخاب داشته باشند. وقتی از او خواستم منظورش را واضح تر بگوید، اظهار داشت: اگر مردم قدرت انتخاب داشته باشند، هرکسی را که انتخاب کنند مفید خواهد بود.

مرعشی در پاسخ به این سوال که برای گذر کاندیداهای موردنظر از فیلتر شورای نگهبان چه برنامه ای دارید گفت: ما از شورای نگهبان می خواهیم که قانون را مراعات کنند.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران افزود: البته برای این انتخابات باید آدم های مفید و کاردان ثبت نام کنند و آمادگی این را هم داشته باشند که اگر لازم شد کناره گیری کنند. این صحبت مرعشی به کناره گیری عارف از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اشاره دارد. او چندی پیش هم با بیان اینکه این دفعه برای ریاست مجلس شورای اسلامی دیگران به نفع آقای عارف کنار می‌روند، گفته بود: در واقع این دفعه دیگر نوبت آقای عارف است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره فعالیت های حزب کارگزاران  گفت: کارگزاران در همه استان ها فعالیت خود را آغاز کرده و آخرین استان، کرمان است که بزودی در کرمان هم فعالیت خود را آغاز می کنیم.

حسین مرعشی با اشاره به تاسیس حزب در کرمان گفت: اقدامات مربوط به حزب محلی انجام شده است و از وزارت کشور مصوبات و مجوزهای لازم را گرفته ایم.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =