به گفته روابط عمومی بیمه آتیه سازان حافظ، این بیمه مجوز فعالیت از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی دارد.

به گزارش خبرآنلاین، چند کاربر سوالاتی را درباره بیمه آتیه سازان حافظ مطرح کردند و خواستار پیگیری شدند.
یکی از کاربران می نویسد: «برای گرفتن حق بیمه تکمیلی به بیمه آتیه سازان حافظ مراجعه کردیم که برای پرداخت بدقولی و امروز و فردا می کنند. دلیل این همه کشتن وقت چیست؟»


روابط عمومی بیمه آتیه سازان حافظ در این باره توضیح می دهد: کلیه مطالبات بعد از این که اسناد پزشکی بررسی شد، 15 روز کاری س از اتمام بررسی پرداخت می شود.


به گفته روابط عمومی بعد از دو هفته، مراجعه کنندگان به بانک معرفی شده و مطالباتشان را از طریق بانک دریافت می کنند.
روابط عمومی بیمه آتیه سازان حافظ می گوید: این پروسه سیستمی است و اگر مدارک کامل باشند ظرف مدت تعیین شده این اتفاق می افتد اما اگر پرونده کسی ناقص باشد و اسناد دقیق ارائه نشده باشد، این زمان طولانی تر خواهد بود. رسیدگی به اسناد پزشکی زمان بر است و دلیل این که بررسی دو هفته به طول می انجامد هم همین است.


روابط عمومی با اعلام شماره 22022834 از مراجعه کنندگان خواست تا اگر مشکلی در رسیدگی به اسناد و یا پرداختی حق بیمه وجود داشت مراتب را به اطلاع روابط عمومی برسانند تا هر چه زودتر به مشکلشان رسیدگی شود.


یکی دیگر از کاربران گفته بود: « با وجود هشدار بیمه مرکزی از نداشتن مجوز فعالیت موسسه بیمه آتیه ساز حافظ هنوز این بیمه ادامه کار می دهد. الان بیمه درمانی حدود 5 میلیون فرهنگی بی اعتبار شده است»


روابط عمومی بیمه آتیه سازان این مطلب را تکذیب می کند و می گوید طبق گفته رییس کل بیمه مرکزی در چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بیمه مرکزی این بیمه از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی مجوز دارد و یکی از زیر مجموعه های سازمان بیمه سلامت است و تحت عنوان کارگزاری بیمه سلامت فعالیت می کند .


به گفته روابط عمومی بیمه آتیه سازان در زمینه بیمه تکمیلی فعالیت می کند نه تجاری؛ چنانچه می خواست در قالب بیمه تجاری فعالیت کند می بایست از بیمه مرکزی مجوز می گرفت.
17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =