درخشش پیمان، تیمی مدعی با سه مکتب بازیکن ساز

تیم فوتبال پیمان قدرت اول این روزهای فوتبال باشگاه های آسیا ویژن تهران است. اقتدار این تیم در رقابت های آسیا ویژن از همین ابتدا با ارائه بازی های هدفمند، زیبا و تهاجمی باعث حیرت و تحسین کارشناسان گردیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز، تیم فوتبال پیمان به لطف بهره جستن از کادر مربیگری قوی و استفاده از تفکرات مردانی چون یعقوب وطنی از مکتب پاس، حمید نورمحمد از مکتب شاهین و محمدرضا قلیچ از مکتب هما توانسته جوانترین تیم فوتبال کشور را با میانگین سنی 22 سال را روانه مسابقات نماید.
البته این تیم در زمینه مدیریتی هم موفق شده با حمایت های مالی و معنوی امیر نورمحمدی که از جوان ترین مدیران فوتبال کشور محسوب می شود جایگاه شایسته ای را از این حیث به معرض نمایش بگذارد. انچه مسلم است پیمان با این مجموعه قوی و پتانسیلی که از آن برخوردار است در آینده ای نزدیک قادر خواهد بود در لیگ های معتبر فوتبال کشور هم خودنمایی کند. بدون تردید حضور بیش از 70 درصد بازیکنان رده جوانان در رده بزرگسالان پیمان اتفاق جالبی است که فقط در تیمی چون پیمان و به لطف تفکرات مربیان دلسوز و موفق این تیم رقم خورده است. در پایان ذکر این نکته ضروری است که بازی های تدارکاتی پیمان در برابر تیم های لیگ برتری از چنان کیفیتی برخوردار است که باعث تحسین مربیان لیگ برتری و دست اندرکاران این قبیل تیم ها گردیده و به همین دلیل از مدت ها قبل تعدادی از تیم های لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتن بازیکنان مستعد پیمان شده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =