رئیس هیات فوتبال البرز با انتقاد از وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان در موضوع رفتن سایپا از استان البرز منفعل عمل کرد.

به گزارش ایسنا در منطقه البرز،محمد محمودی گفت: محمود گودرزی بارها مخالفت خود را با بازگشت سایپا از البرز به تهران بیان کرد اما در عمل مشاهده کردیم که دروغ پردازی‌های مدیر یک باشگاه به کرسی نشست و اظهارات وزیر ورزش نادیده گرفته شد.
وی افزود: واقعا انتظار بیشتری از وزیر دولت تدبیر و امید داشتیم و با این وجود این سوال برای من پیش می‌آید که در حوزه ورزش آیا تصمیم گیری‌های وزیر ورزش جایگاهی دارد یا خیر.
محمودی خاطرنشان کرد: این که یک باشگاهی با اظهارات دروغین و بر پایه وهم و خیال و بر اساس دورخیز‌های شخصی یک استان را ترک می‌کند و وزارت ورزش نیز نمی‌تواند مانع آن شود دردناک است.
وی یادآور شد: باشگاه سایپا به بهانه کم کردن هزینه‌ها از استان رفت اما آیا می‌دانید برای هر بازی در ورزشگاه دستجردی 30 میلیون تومان پرداخت می‌کند؟ یعنی پنج میلیون بیشتر از مبلغی که در البرز می‌داد، این یعنی کاهش هزینه‌ها یا دروغ پردازی برای رسیدن به خواسته‌های شخصی؟
عضو هیات مدیره باشگاه راه آهن گفت: متاسفانه در شرایط فعلی پروسه بازگشت تیم‌ها به استان تهران در حال شکل گیری است.
وی در پایان گفت: در سال‌های گذشته بحث واگذاری تیم‌ها به استان ها در فضای ورزش کشور مطرح بود اما در شرایط فعلی این روند تغییر کرده و استانی مثل البرز که چندین سال در لیگ برتر حضور داشت و تجهیزات خود را از طریق کمک‌های استانی به روز کرد باید در لیگ پانزدهم ورزشگاه استاندارد خود را غیر فعال ببیند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =