پلیس به دنبال دزدی که به دوربین مدار بسته زل زد و طلاها را دزدید/ سارق را شناسایی کنید

تسنیم نوشت:

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت با انتشار تصویر سارقی که درست در مقابل دوربین‌های مداربسته، اقدام به سرقت طلاجات منزلی کرده بود، از همشهریان خواست تا هرگونه اطلاعات خود از وی را در اختیار پلیس قرار دهند.

 روز بیست و ششم تیر ماه یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 121 سلیمانیه به مأموران اعلام کرد که منزل وی واقع در خیابان پیروزی - انتهای خیابان مقداد مورد سرقت قرار گرفته است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت منزل و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 14 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
مالباخته پس از حضور در پایگاه ششم آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز قبل به همراه خانواده به منزل یکی از بستگان رفته بودیم و در حدود ساعت 11 شب به خانه برگشتیم؛ آن شب متوجه موضوع سرقت نشده اما دو روز بعد، به واسطه پیدا نشدن طلا و جواهرات همسرم و همچین وجود شواهد مبنی بر دستکاری در سیم کشی دوربین‌های مدار بسته داخل خانه و نهایتاً به هم‌ریختگی در چیدمان وسایل منزل به ویژه در اتاق فرزندانم، به بازبینی تصاویر دوربینهای مدرابسته پرداخته و متوجه حضور جوانی ناشناس در خانه شدیم.
مالباخته در تشریح آنچه در تصاویر دوربینها ثبت شده بود به کارآگاهان گفت: سارق ساعت 9 شب از بالکن طبقه دوم وارد آپارتمان شده؛ ابتدا با چراغ قوه به بازرسی کلی پرداخته و در ساعت 21:38 بعد از حصول اطمینان از عدم حضور ساکنین وارد اتاق فرزندانم شده بود، برق اتاق را روشن کرده و صرفاً به دنبال طلاجات می‌گشته که فیلم به خوبی زمان سرقت طلاجات را نشان می‌دهد؛ ضمناً از آنجائیکه گاو صندوق نیز در اتاق فرزندانم قرار داشت، شخص سارق قصد سرقت محتویات داخل آن را داشته اما با وجود پیگیریهای بسیار خوشبختانه موفق به پیدا کردن کلید گاو صندوق نشده بود. در آخرین لحظه، سارق متوجه دوربینهای مداربسته شده و تلاش می‌کند تا آن را از کار بیندازد لیکن موفق به این کار نشده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری هرچه سریعتر متهم، دستور انتشار بدون پوشش تصویر به دست آمده این شخص از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از تمام شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم (سارق) شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، محل سکونت، محلهای تردد و حتی دیگر اقدامات مجرمانه این شخص دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 33190005 در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    25 1
    چشماش گرد شده دوربینو دیده.همه جا هم دوربین بوده.این فیلمش قشنگه.
  • بی نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    86 11
    بیچاره فوقش 100 میلیون دزدیده باشه و آبروش اینجوری میره البته نمیگم حقش نیستا بعد یه عده هزار میلیاردی میدزدن نه عکسشون در میاد نه معلوم میشه اسمشون چی بود. میرن میخورن و به ریش ملت میخندن
    • یاسر A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
      0 0
      تخم مرغ دزد شتر دزد میشه اونا هم از اول از کارهای کوچیک شروع کردن فقط اون موقع فقط سوپر ۸ وجود داشت
  • hasan A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    29 0
    عکس بالایی رو دیدم فکر کردم سارق همون عکس بالاییه اومدم پایین خبر دیدم نه یکی دیگه سارقه
  • بی نام GB ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    51 3
    جوانهای امروزی رو باش
    • سهیل A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
      34 12
      اگر شما جوان دیروز هستید،باید توجه داشته باشید که این تربیت ناقص،این تنبلی،این اخلاق بد،این بدی ها که به قول شما شامل حال جوونهای امروزه،نتیجه بد تربیت کردن اونها توسط جوونهای دیروزه،شاید یکی مثل شما.....جوونای دیروز بلد نبودن بچه تربیت کنند،الان هی میرن میان میگن جوون امروز اینجوره اونجوره....راست میگیا....ولی چراش رو نمیگی.
  • نادر20 IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    29 0
    منظور خبر انلاین از عکس بالا چی بود مردم را به اشتباه می اندازد هدف عکس پایین است
  • بی نام FI ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    26 0
    فکر میکنم عکس آقا دزده باید اون بالا قرار میگرفت نه عکس یه طلا فروش
  • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    21 2
    فکر میکنم زیر 20 سال سن داشته باشه.تاسف
  • بی نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    23 2
    اینکه 18 سالشم نیست.
  • بی نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    26 0
    با بیکاری مفرط و حقوق پایین، رسما عده‌ای را به دزدی داریم تشویق می‌کنیم. این رسمش نیست.
  • مالباخته A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    48 1
    خونه ما رو هم دزد زد فیلمش هم موجود بود عکس دزد هم پرینت شد اما هیچ پیگیری نشد. این بدبخت حونه کیو زده که این جوری دنبالشن؟
    • بی نام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
      4 0
      واقعا با نظرت موافقم معلوم نیست خونه ی کدوم رییس رئسا رفته که اینجوری دنبالشن یکی از آشناهامون طلا فروشی داره دو تا خانوم که عکساشون موجوده چندتا تیکه طلاشو برداشتن ولی به هرجا زد نتونست عکسشونو تو روزنامه بزنه چه برسه به خبرآنلاین
  • bahman A1 ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    2 0
    جرا از این دزدها حمایت نمیشه اینجوری راحت لو میرن . منظورم اینکه اینها باید از کار انداختن مدار ها را آموزش ببینند از مسئولین خئا منیم
  • الف A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    3 0
    ملت تو اتاق خواباشونم دوربین مدار بسته دارن چه جالب