دبیر هیئت کشتی شهرستان کرمانشاه گفت: مسابقات کشتی انتخابی جوانان کرمانشاه به منظور اعزام به مسابقات کشوری مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

نادر نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از برگزاری این مسابقات در بیست و هشتم مرداد ماه امسال خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات به منظور انتخاب نفرات برتر در وزن‌های مختلف و اعزام آن‌ها به مسابقات کشوری برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کشتی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: این مسابقات در خانه کشتی شهرستان کرمانشاه برگزار می‌شود و تمامی کشتی‌گیران جوان برتر کرمانشاه نیز در آن حضور پیدا می‌کنند.

نجفی از اعلام آمادگی اسلام‌آباد غرب برای میزبانی مسابقات کشتی جوانان کشور خبر داد و گفت: اسلام‌آباد غرب به عنوان یکی از قطب‌های کشتی کرمانشاه که دارای استعداد‌های فراوانی در ورزش کشتی است تقاضای میزبانی این مسابقات را به فدراسیون کشتی اعلام کرده است اما تاکنون از طرف فدراسیون پاسخی دریافت نشده است.

وی افزود: کشتی از ورزش‌های اول استان کرمانشاه است که در چند سال اخیر به دلیل عدم پشتوانه‌سازی دچار افت شدید شده و امید داریم که با برگزاری این مسابقات استعدادهای جدیدی کشف و به کشتی کرمانشاه معرفی شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =