رییس هیات کاراته استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات بین المللی کاراته سبک سوکیوکوشین در کرمانشاه خبر داد و گفت: این مسابقات از 21 تا 23 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

ناصر محمدصالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات قرار است در دو بخش آقایان و بانوان با حضور 150 ورزشکار خارجی از کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به شرکت نزدیک به 600 کاراته کا از سراسر کشور در این مسابقات افزود: 12 تیم هم از کرمانشاه در رده های سنی مختلف (هر رده چهار تیم) شرکت می کنند.

محمدصالحی ادامه داد: مسابقات کاراته سبک سوکیوکوشین در رده های سنی نوجوان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد که سالن حضرت امام (ره) میزبان مسابقات آقایان و سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه نیز میزبان مسابقات بانوان خواهد بود.

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه یادآور شد: در مراسم افتتاحیه و یا اختتامیه این مسابقات استاد 'اویاشین' رییس جهانی سبک سوکیوکوشین و همچنین معاون سفیر ژاپن در ایران به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به تشکیل 15 کمیته برای برگزاری این رویداد بین المللی گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها اندیشیده شده است.

محمدصالحی در پایان و با پیش بینی اینکه مسابقات به واسطه حضور150 ورزشکار مطرح خارجی و تعدادی زیادی کاراته کاهای شناخته شده داخلی از سطح بالایی برخوردار باشد، ابراز امیدواری کرد تا تیم های کرمانشاهی حاضر در این رویداد بتوانند از اعتبار کاراته استان دفاع کنند.

در استان کرمانشاه بیش از 15 هزار کاراته کا فعالیت می کنند که بالغ بر 6 هزار نفر آنان بیمه شده هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =