پله های برقی فراموش شد/ شهرداری تهران: بودجه برای نگهداری کنار نگذاشته ایم

شهرداری تهران می گوید امسال بودجه ای برای تعمیر و نگهداری از پل های عابر پیاده و پله های برقی ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از مخاطبان در سرویس مشکلات مردم کامنت گذاشته اند که پله برقی پل های عابر پیاده خراب است و آنها مجبورند در طول مسیر روزانه خود بارها از پله ها پایین و بالا بروند و یا عطای پل عابر پیاده رابه لقایش ببخشند و از میان سیل خروشان ماشینها و موتورسیکلتها پیاده گز کنند. 

سازمان زیباسازی که متولی اصلی این پل هاست، به ما گفته بودجه ای برای این کار در نظر نگرفته است.

رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران که مسئول قانونی نگهداری از این پلهاست در این باره می گوید: نگهداری از پله های برقی پل های عابر پیاده هزینه بر است و سازمان زیباسازی باید بودجه این کار را در بودجه سنواتی ببیند. بودجه مرمت و نگهداری پلها را قبلا در نظر نگرفته ایم.

عیسی علیزاده درباره نحوه قانونی اختصاص بودجه برای نگهداری از پل های عابرپیاده و پله های برقی می گوید: آقای مهندس عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری رئیس هیات مدیره سازمان زیباسازی است باید این بودجه را به هیات مدیره پیشنهاد دهد و بودجه بگیرد. بودجه نگهداری پل ها در بودجه امسال سازمان زیباسازی دیده نشده.

 

23۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    هنر کردید. همیشه فراهم کردن خدمات جانبی به همان اندازه داشتن وسیله مهم است.
  • علی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    توی این مملکت کلا برای چیزی که راحتی مردم توش باشه بودجه کنار نمیذارن.
  • هاشم IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    اما شهرداری یادش نرفته پول تابلوهای تبلیغاتی نصب شده روی همین پل ها را دریافت کند
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    با تشكر از انعكاس شما مايل هستم در اين مورد توضيحي بدهم.اينجانب بيش از 12 سال هست كه در صنعت پله برقي كار ميكنم و از شركتهاي معتبر گواهينامه دارم.متاسفانه شهرداري تهران به دليل عدم قانون مند بودن و توصيه هاي فراوان به جهت رانت بسيار در اين صنعت هنگام تامين اين پله برقي ها مترو و عابر پياده از منابع و شركتهاي معروف و برند هاي خوب استفاده نميكند و صرفا هر كسي كه از كانال خاصي وارد شود و نظر ان را جلب كند ميتواند هر پله برقي با هر برندي ولو بي كيفيت را به شهرداري بفروشد و نتيجه همين ميشود كه حداكثر عمر اين پله ها 2 تا 3 سال با هزينه بسيار زياد هست.در صورتي كه اگر با يك شركت مادر و شناخته شده اينكار را انجام بدن حداقل عمر اين كالا به 8 تا 10 سال افزايش پيدا ميكند و با كمترين هزينه ممكن
  • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 1
    ولی بودجه برا ساختش در نظر گرفته بودن پله برقی احداثی در خیابان آزادی اول حبیب اله که از قضا ایستگاه حبیب اله خط چهار در همان نزدیکیست میتوانست با احداث زیر گذر این ایستگاه وامکان دسترسی به جنوب آزادی ، از احداث این پل مکانیزه صرف نظر کرد که دراین صورت شرکت بهره بردار مترو بودجه کافی از محل عواید حمل مسافر برای حفظ ونگهداری پله های برقیش در نظر گرفته بود . ولذا مشکل آقای عبدالهی مرتفع گشته بود راستی چند تا از این پلها در سطح شهر وجود داره ؟من که مدتهاست عطایش را به لقایش بخشیدم فکر میکنم آقای عبدالهی هم همینطور ولی من وآقای عبدالهی یه فرق اساسی باهم داریم ، ایشون از جایگاه مدیریت به پل ها نگاه میکنن ومن از جایگاه یک شهر وند
  • بی نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    4 0
    به پله برقی میدان امام حسین برسید. تنها راه گذر است و اغلب خراب است. یا خراب شود و پله اصولی بنا کنید.
  • علی A1 ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    3 0
    پله برقی رفت و برگشت جلوی ترمینال جنوب همیشه خراب است. سالمندان واقعا در زجمت و عذاب هستند.