دشمن به دنبال تبدیل افتخار ایران از توافق هسته‌ای به اختلاف است

امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: دشمنان همواره به دنبال تفرقه افکنی در جامعه اسلامی ما هستند و با دامن زدن به اختلاف نظرات سیاسی می خواهد افتخار ما از توافق هسته ای را به اختلاف تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیر محمدی پور شامگاه سه شنبه در دیدار علمای شیعه و سنی استان کرمانشاه با وزیر اطلاعات، ضمن ابلاغ سلام نماینده ولی فقیه در استان به علمای حاضر در این مجلس گفت: وحدت کلمه خواسته امام(ره) برای جامعه اسلامی بود که هم اکنون به عنوان یکی از رسالت های ما مطرح است و تلاش داریم آن را حفظ و تقویت کنیم.

وی افزود: امام (ره) همواره بر این موضوع تاکید و انتظار داشتند روی وحدت کلمه کار عملی صورت گیرد.

امام جمعه اسلام آباد غرب، تاکید کرد: دشمن همواره به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان و جوامع اسلامی است و یکی از موارد تفرقه انگیز را که همان اختلافات فرقه ای است را ابزار خود برای رسیدن به این هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: ما همه امت خاتم الانبیا هستیم و اشتراکات فراوانی داریم و باید با بهره گیری از این اشتراکات امت اسلامی را به هدف غایی خود برسانیم.

شعبات و قبیله ها فقط برای شناسایی است

حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد: خاتم الانبیا به ما یاد دادند که شعبات و قبیله ها فقط برای شناسایی است و هر که با تقواتر است در نزد خداوند متعال عزیزتر خواهد شد، لذا ما نیز باید با تکیه بر اصل تقوا انسانیت را که نقطه اشتراک همه انسان هاست مد نظر داشته و از تفرقه بپرهیزیم و با هم بر سر انسانیت وحدت داشته باشیم.

وی با اشاره به اختلاف نظر های سیاسی بین سیاسیون جامعه تاکید کرد: سیاسیون ما باید هوشیار باشند، چرا که دشمنان به دنبال دامن زدن به اختلاف نظرهای سیاسی برای رسیدن به اهداف خود هستند.

دشمنان قصد دارند افتخارات ما را به اختلاف تبدیل کنند

امام جمعه اسلام آباد غرب، با اشاره به توافق هسته ای حاصل شده گفت: دولت و ملت ایران یکدل و یک زبان، توافق هسته ای را افتخار خود می داند و دشمنان به دنبال تبدیل این افتخار به اختلاف هستند.

وی یادآور شد: همانگونه که دشمنان در سال ۸۸ می خواستند انتخابات مایه افتخار ما را به اختلاف تبدیل کنند، هم اکنون نیز به دنبال تبدیل افتخار توافق هسته ای ما به اختلاف هستند.

حجت الاسلام محمدی پور در پایان تاکید کرد: توافق هسته ای مایه افتخار و سرافرازی ملت ایران در جهان است و من و شما باید برای حفظ این افتخارات بر عوامل وحدت آفرین تاکید کنیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =