ایسنا نوشت:

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از کشف جسد یکی از مفقودشدگان حادثه سیل سیجان خبر داد.

اسماعیل نجار درباره آخرین وضعیت جستجو و عملیات نجات در مناطق سیل زده دو استان تهران و البرز گفت:حوالی ساعت 5 امروز تیم های جستجو در یک کیلومتری روستای سیجان جسد زنی را که پیش از این مفقودشدنش اعلام شده بود کشف کردند.

وی با بیان اینکه با کشف جسد این زن شمار جان‌باختگان سیلاب در استان البرز به هشت تن افزایش پیدا کرد،گفت:با توجه به اینکه این فرد تنها مورد مفقودی در استان البرز بود که کشف شد عملیات جستجو در این استان خاتمه می‌یابد.

معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران با اشاره به ادامه عملیات جستجو در استان تهران خاطرنشان کرد:برابر گزارش‌هایی که به دست ما رسیده سیلاب کن همچنان سه مفقود دارد که جستجو برای یافتن آنان همچنان ادامه دارد.

وی درباره کشته شدگان حادثه سیلاب در دو استان مازندران و قزوین نیز گفت:یک مورد از کشته شدگان مربوط به یکی از اتباع افغان و در شهرستان الموت است و جان باخته دیگر نیز آن طور که پزشکی قانونی اعلام کرده به علت برق گرفتگی در شهرستان عباس آباد تنکابن جان خود را از دست داده است که این دو نفر ارتباطی با سیلاب تهران و البرز ندارند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گیلان A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    برق گرفتگی عباس اباد هم به خاطر بالا امدن اب درکوچه و به زیر اب رفتن سیم کنتور برق بود که متاسفانه باعث فوت یکی از هموطنان رحیم اباد رودسر که به خاطر نبود کار با 25 سال سن و داشتن مدرک مهندسی کشتی در شهر متل غو شاگردگچکار بود شد.