یک کارشناس مدیریت شهری پیشنهاد کرد: برای کمک به آسیب دیدگان از سیل اخیر در البرز این امکان وجود دارد که یک کارزار حمایت از خانواده های آنان در این استان راه اندازی شود.

خبرآنلاین البرز: سیدعلی آقا زاده گفت: این کارزار می تواند با محوريت استاندار البرز يا فرماندار كرج شکل بگیرد و كمكهاى مردمى اعم از نقدى و غير نقدى شهروندان استان به خانواده های آسيب ديدگان تحویل شود.
وی تاکید کرد: در کنار و همراه این کمکها گروههای مختلف مردمی می توانند با تسلی و دلگرمی دادن به بازماندگان از نظر روحی آنان تقویت کنند.
وی یادآور شد: متاسفانه بارندگى و سيل هفته گذشته در برخى روستاهاى جاده چالوس از جمله مانند سيجان، سرزيارت لانيز اسياب درگاه، تكيه سپهسالار و كندر براساس اخرين اخبار جمع بندى شده تاكنون هفت نفر جان باخته، دو نفر مفقود، تعدادى مصدوم و خسارت های قابل توجهى برجاى گذاشته است.
آقازاده تصریح کرد: صرف نظر از دلایل اين حادثه كه به صورت كارشناسانه بايستى مورد كنكاش و بررسى قرار گيرد كه اميدواريم سريعا هياتى مامور رسيدگى دقيق و فورى اين سانحه شوند و ضمن شناسايى مقصران و معرفى انان به مردم، برخوردهاى قانونى را بعمل آورند.
وی در پایان از تلاشهاى صادقانه كليه دستگاههاى دولتى، نهادهاى مردمى و انقلابى و غير دولتى بويژه استاندار، مجموعه استاندارى، فرماندار كرج، اداره کل راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر اورژانس، شهرداريهاى استان و نیز نيروهاى بسيج مردمى قدردانی کرد.
یکشنبه هفته گذشته در پی جاری سیل در محدوده جاده چالوس به چندین روستا بخصوص روستای سیجان آسیب وارد شد که مقام های مسوول میزان آن را 15 تا 20 میلیارد تومان برآورد کرده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =