۰ نفر
۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵

فدراسیون فوتبال قصد دارد تعداد اعضای ایرانی را در AFC افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کنفدراسیون از علی کفاشیان درخواست کرد تا برای پست های کمیته های مختلف افرادی را به عنوان کاندیدا معرفی کند که فدراسیون هم سریعا لیستی را تهیه و ارسال کرد. در لیسیتی که فدراسیون به ای‌اف‌سی فرستاده، تقریبا نام بیشتر مردان و زنانی که در فدراسیون کار می‌کنند دیده می‌شود. از خود کفاشیان و مهدی تاج گرفته تا هوشنگ نصیرزاده و امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون.
بر اساس مقررات، از هر کشور تنها یک نفر می‌تواند در یک کمیته عضو باشد. از طرف دیگر عضویت فرد در یک کمیته، مانع عضویت او در کمیته‌های دیگر خواهد بود، با این وجود فدراسیون فوتبال ایران برای برخی از کمیته‌ها دو یا سه نفر را پیشنهاد داده است. عجیب‌تر اینکه در فهرستی که گفته می‌شود فدراسیون به ای‌اف‌سی فرستاده، علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون، برای عضویت در دو کمیته پیشنهاد شده است.
طبق بررسی‌های خبرنگار«تماشاگران امروز»، فهرست افراد پیشنهاد شده از طرف فدراسیون فوتبال ایران به این شرح است:
کمیته مسابقات: علی کفاشیان، علیرضا اسدی
کمیته توسعه: محمد حسین علیزاده (رئیس آکادمی فوتبال)
کمیته مالی: محمد درخشان
کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی: عباس ترابیان
کمیته حقوقی: احمدرضا براتی، هوشنگ نصیرزاده
کمیته بازاریابی: علیرضا اسدی
کمیته رسانه‌ و ارتباطات: امیرحسین حسینی (مدیر روابط عمومی)
کمیته پزشکی: زهره هراتیان
کمیته داوری: مسعود عنایت، حسین عسگری، مسعود مرادی
کمیته مسوولیت‌های اجتماعی: مهدی تاج، محمدرضا ملامحمد (سرپرست کمیته فرهنگی فدراسیون)
کمیته فنی: مرتضی محصص
کمیته زنان: الهه‌ عرب‌عامری
اگر این فهرست درست باشد، تقریبا غیر از احمدرضا براتی، همه انتخاب‌های دیگر، یا عضو فدراسیون هستند یا از نزدیکان علی کفاشیان. محمد درخشان یکی از این دوستان کفاشیان است که سال‌هاست کفاشیان پست‌های مختلف را به او می‌سپارد. او و کفاشیان عضو هیات مدیره شرکت افق سبز هستند. انتخاب علیرضا اسدی برای دو کمیته هم نکته جالب این لیست است. گفته می‌شود کفاشیان تلاش می‌کند اسدی را که با اصرار وزیر ورزش به جای مهدی محمد نبی انتخاب شد، وارد حلقه معتمدینش کند. پیشنهاد براتی هم می‌تواند به همین دلیل باشد. براتی تحصیلات حقوقی دارد و در مقاطع مختلف به عنوان منتقد تصمیمات فدراسیون در رسانه‌ها حرف زده. خارج کردن چنین منتقدی، برای کفاشیان که منتقدان بی‌شماری دارد، دستاورد کمی نیست.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =