پروژه برق‌رسانی به «مورموری» و «مولاب» افتتاح شد/ خداحافظی مورموری با قطعی مکرر برق

مدیرعامل شرکت برق استان گفت: با بهره‌برداری از فیدر دو مداره برق آبدانان به «مورموری» و «مولاب» این دو منطقه را تحت پوشش برق با ولتاژ مناسب قرار می‌دهد.

«هادی شیرخانی» در حاشیه‌ی بهره‌برداری از فیدر دو مداره برق آبدانان به «مورموری» و «مولاب» با حضور استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طول این شبکه 20 کیلوولتی، 45 کیلومتر از آبدانان تا بخش کلات مورموری است که بخش کلات مورموری و روستاهای تابعه را تحت پوشش برق با ولتاژ مناسب قرار می‌دهد.

شیرخانی افزود: این پروژه از سال 91 بااعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد ریال شروع‌شده و با برقراری 2 هزار و 200 انشعاب برق، زمینه بهره‌مندی بیش از 10 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی بخش کلات مورموری و روستاهای تابعه از نعمت برق فراهم‌شده است.

وی اظهار کرد: تقویت ولتاژ برق منطقه مورموری و روستاهای تابعه و پایداری شبکه از نظر کاهش قطعی برق از مزایای این طرح است.

گفتنی است، بعد از زلزله‌ و آسیب دیدن زیرساخت‌های این بخش با ورود گردوغبار شدید در عصر 21 بهمن‌ماه 1393 ، برق در شهرستان آبدانان قطع شد، به‌گونه‌ای که تمامی خطوط ارتباطی و رسانه‌ای و مسائل خدماتی همچون تلفن‌های ثابت و همراه، گیرنده‌های تلویزیونی و آب را قطع کرد.

در این مدت برخی از وسایل برقی مردم به دلیل قطعی و یا نوسانات برق سوخت. هر چند این اتفاق تنها یک هفته رخ داد اما این نوسانات هراز گاهی تکرار می‌شد که بر اساس وعده‌ی مسئولان با این اقدام مورموری شاهد نوسان برق نخواهد بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =