۰ نفر
۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۲
برق چرداول باز به روال همیشگی رفت

روزه داران چرداولی در حالی که منتظر اذان صبح بودند که برق رفت...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ایلام، برق بخش های عمده ای از شهرستان چرداول از زنجیره تا بیجنوند قبل از اذان صبح رفت و تا هنوز نیز وصل نگردیده است، نکته جالب اینجاست که متعاقب قطعی برق، آب و خطوط تلفن همراه نیز قطع شدند . با توجه به عدم دسترسی به اینترنت و هنمچنین گرمای شدید در منطقه که روزه داران به خصوص زنان خانه دار را با مشکل مواجه کرده است،خبرنگار افتخاری ما 30 کیلومتر راه را طی کرده است تا این خبر را به دفتر خبرگزاری خبرآنلاین برساند.

وی گفت: از آنجائیکه شهرستان چرداول بعنوان یک منطقه گرمسیری ، دارای ظرفیت های بزرگی در بخش دام و کشاورزی است و با طلوع آفتاب مردم حیوانات خود را با زبان روزه به چرا می برند ، چنانچه قطعی آب  و برق ادامه داشته باشند مردم  با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد. این وضعیت همچنین در مورد مغازه ها، نانوا داران و مرغداری و گاوداری ها نیز صادق است و حتما آنان نیز خساراتی خواهند دید.

بلافاصله بعد از دریافت خبر ، با ادراه برق منطقه چرداول تماس حاصل شد و آنان نیز اعلام کردند به دنبال ایراد خط می گردندو بدین منظور اکیپ هایی به سراسر منطقه فرستاده شده است و امیدوارند که هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

گفتنی است از ابتدای سال جاری دهها بار خطوط برق شهرستان چرداول با قطعی مواجه شده و می طلبد مسئولین هرچه زودتر به صورت ریشه ای این معضل را حل نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =