نظر سردار جعفری و سردار وحیدی درباره مذاکرات هسته‌ای: غربی‌ها بیش از ما به مذاکرات نیازمندند

سردار جعفری و سردار وحیدی درباره تغییر موضع طرف غربی در مذاکرات هسته ای اظهار نظر کردند. به گفته جعفری، غربی ها بیش از ایران به مذاکرات نیاز دارند و به گفته وحیدی تغییر مواضع آمریکایی ها، عملیات روانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مذاکرات هسته ای ایران با شش قدرت جهانی وارد روزهای سختی شده است، در روزهای ابتدایی دور آخر این مذاکرات خبرها امیدوارکننده بود، اما اکنون ضرب الاجل کنگره آمریکا گذشته و ظاهرا اندک اختلافات باقیمانده کار را دشوار کرده است. اظهارات روز گذشته علی لاریجانی نشان از آن داشت که طرف آمریکایی در تلاش است برخی مفاد توافق لوزان را نقض کند.

در این باره، سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع به تغییر موضع آمریکایی‌ها در مذاکرات اشاره و اظهار کرد: این تحرکات عملیات روانی است که از سوی آنها اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: مواضع جمهوری اسلامی بسیار روشن و محکم است و آنها باید به مواضع جمهوری اسلامی تمکین کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران نیز در خصوص پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات، گفت: غربی‌ها می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و بیشتر از ما به این مذاکرات نیازمندند

سردار محمد علی جعفری در گفت و گو با شبکه تلویزیونی افزود: آنها بیش از ما به این مذاکرات نیاز دارند و تهدید نظامی آنها هیچ جایگاهی نداشته است؛ اگرچه آنها در امر مذاکره کارکشته هستند٬ ولی بیشتر از ایران به دنبال نتیجه مذاکرات هستند.

27213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435101

برچسب‌ها