یوسفیان: فانی به سلامت از استیضاح عبور می کند/ با وزیر خصومت شخصی نداریم

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی می گوید: اگر تعداد امضاهای استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش تا فردا کاهش یابد احتمال رای آوردن استیضاح فانی ضعیف خواهد شد.

عزت الله یوسفیان ملا، که پیش از این از امضا کنندگان این طرح بود و پس از آن انصراف خود را از این استیضاح اعلام و امضای خود را پس گرفت  در مورد  دلیل انصراف خود از استیضاح وزیر آموزش و پرورش به خبرآنلاین گفت: ما عمده نظرمان تاکید بر مسئله حل مشکلات معیشتی فرهنگیان بود و چون در جلسه غیر علنی مجلس با وزیر آموزش و پرورش و همچنین آقای نوبخت، قول و قرار بر این شد که این مسئله حل می شود، ما خدای نکرده خصومت شخصی با آقای فانی نداشتیم و گفتیم که چون حل می شود، امضای خود را از استیضاح وی پس می گیریم که همین کار را انجام دادیم.

وی افزود: در حال حاضر تعداد  دیگری از نمایندگان نیز در حال پس گرفتن امضای خود و مذاکره هستند، افزود: امیدواریم که این مذاکرات به نتیجه خوبی برسد.

نماینده مردم آمل در مجلس همچنین در پاسخ به این سئوال که به نظر شما رای آوری استیضاح وزیر در جلسه فردا با توجه به فضای عمومی مجلس چگونه خواهد بود، گفت: اگر به همین منوال پیش برود و تعداد امضاهای استیضاح کنندگان کاهش یابد احتمال رای آوردن استیضاح ضعیف خواهد شد و احتمال دارد که وزیر آموزش و پرورش از این مرحله به راحتی عبور کند.

47220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    2 0
    ای معلمان نمایندههای خود را بشناسید که با یک شام نظرشان برمی گردد و.به قولهایی که به معلمان داد ه اند بشت می کنند.دیگر به شما نمایندهها امیدی نیست.