به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نظر می رسد مردم از دست موسسات مالی و اعتباری، فریادشان به هواست. برخی از آنها به عنوان خوانندگان خبرگزاری شکایت می کنند و برخی نیز ناله و نفرین را به عنوان راهکاری که به ذهنشان می رسد، زیر خبرها درج می کنند.

یک مخاطب در سرویس مشکلات مردم درباره مشکلات موسسات اعتباری باز هم گلایه کرده. او نوشته: سلام چند بار برای موسسه آرمان شاخه بدر توس نیز در خراسان رضوی برایتان نوشتم .اما معلوم نیست به کدام دلایل نظر را را تایید نمی فرمایید .از اسفند 93 نتوانسته ایم پول خود را از آرمان شاخه بدر توس در خراسان در یافت نماییم. این اقتصاد در کجای دنیا دیده می شود که موسسات مالی فعالیت نمایند وبعد بانک مرکزی بگوید خطرناک است مجاز نیستند نزدیک آنها نشوید .آن وقت چه انتظار دارید که میوه فروش میوه ای را 1000 تومان بخرد وسه هزار تومان نفروشد؟ به قول معروف اول باغ را دیده وشرایط را برای هر گونه عملی مناسب می داند .وخداوند عاقبت ما ملت را به خیر نماید.

در این رابطه با آقای سلیمانی روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری آرمان گفتگو کردیم که در ادامه می خوانید:

کامنت را برای شما خواندم، به این سرمایه گذاری چه کمکی می شود کرد؟
من نمی توانم اینطور جواب شما را بدهم. باید مسئله دقیق روشن شود.

یعنی چنین مواردی در موسسه شما وجود ندارد؟
این حرفها روی هواست و مردم حرف می زنند. مگر چنین چیزی می شود؟

ولی برخی از موسسات مانند میزان که با مشکلات زیادی مواجه شدند؟
میزان بحثش سواست. ما در تهران شعب داریم و کار می کنیم و با مردم تعامل داریم.

پس در این شرایط، کسی که می گوید مشکل دارد چه گونه پیگیری کند؟
این که گفته می شود در فلان شعبه اینطور شده، باید اینها را دقیق بنویسند که بوده و چه بوده تا پیگیری کنیم. برخی نیز این حرفها را می گویند نمی شود جواب داد. باید دقیق مشخصات این فرد و سپرده او روی سربرگ رسمی شما مطرح شود تا به مدیر مربوطه ارجاع دهیم.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    3 2
    ای بابا. طرف الان پولش رو می خواد. وعده اش می دهید به سر خرمن؟ پول مردم را پس بدهید. زورگیری می کنید؟
  • یه نیشابوری IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    2 0
    در نیشابور هم شعبه بدر توس به بهانه نبود نقدینگی از دادن سپرده های مردم امتناع می کند و نیز شعبه فرشتگاه روزانه فقط یک میلیون تومان به مشتریان خود می دهد .
  • هادی طبس A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    1 0
    این که مشخصه دیگه تو شهر ما هم به هیچ کدوم از مشتریها پول نمیدن چند ماهه بحث چند روز نیست که تا کی دروغ میخاین بگین آرمانیها براتون متاسفم تو شهر طبس از هر کی سوال کنی میگه که خبر پولی از آرمان نیست
  • بی نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    2 0
    لطفا استخدامی اموزش پرورش رو پیگیری کنید و حتما جز خبرهای مهم بزارید که بدونیم و خبر داشته باشیم کیه
  • بی نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    1 0
    یارانه رو هم بگید کی میاد پول نداریم
  • حسین IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    3 0
    من با حمید موافقم کاملا .. خودم هم نمونه اش رو دیدم ، بی ثباتی پولی و بانکی تا کی معنی نداره موسسه ای کار کنه بعد به هیچ جا پاسخگو نباشه میشه این مسئولین عزیز هم که الان دارن فریاد" وا مجوزها " سر می دهند آنروزی که تابلوی این موسسات بالا می رفت کجا بودند
  • امید A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    2 0
    با سلام و خسته نباشد موسسه بدرتوس البته نام موسسه که زیبنده موسسات دارای مجوز است در هر صورت از اسفند 93 این موسسه دارای مشکل مالی بوده و هست و به نظر نمیاد این مشکل درست بشود.شعبات این موسسه دلیل ارائه نکردن مطالبات مشتریانشان را میزان میدانند ک یهانه ای بیش نیست و بانک مرکزی با کنار گیری از وظایف خود راه را برای این موسسات باز کرده که در جواب مشتریان بگویند هر کار میخواهید بکنید. نماینده بازرسی بانک مرکزی در برنامه زنده میگوید آرمان در حال گرفتن مجوز است ولی نمیگوید آرمان یعنی چند موسسه آیا بدرتوس جزء موسسات ادغامیست یا به مانند میزان قارچی سر بر آورده؟ الی هذا مدارک و شواهدی مبنی بر عدم پرداخت مطالبات مردم موجود هست که در صورت نیاز ارائه میکنم افرادی از این دست بسیارند
  • بی نام IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    5 0
    من از بانک مرکزی تقاضا دارم اگه میخوان بلایی که سره میزان امدسره موسساتی مثل ارمان نیاد مجوزشونو صادر کنه چون واقعا در مشهد این موسسات به بحران خوردن و مردم دارن نابود میشن.
  • آگاه IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    3 0
    آقا واقعا بدر توس پولای مردم رو پس نمیده چرا کسی پی گیری نمیکنه؟
  • احمدی IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    3 1
    سلام، من هم از اسفند گذشته دنبال پس گرفتن پولم از موسسه آرمانشعبه تربت حیدریه بوده ولی نتونستم. جالبه که این موسسه سپرده های 4 ماهش رو هم تبدیل به کوتاه مدت کرده که سود سپرده تقریبا نصف شده ولی کسی هم که نرخ سود جدید رو قبول نداره، نمیتونه پولش رو پس بگیره. به نظر شما این گرو کشی و دزدی نیست؟
  • ایمان IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    3 1
    بدرتوس مشهد از اسفند 93 تاکنون هیچ پولی به مشتریان نمی دهد.