قرعه کشی یک بانک و ایجاد شبهه برای شهرستانی ها

یکی از کاربران خبرآنلاین که در قرعه کشی یکی از بانک ها شرکت کرده معتقد است حق شهرستانی ها در این قرعه کشی خورده شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم خبرگزاری در کامنتی نوشته است:

 

چند روز پیش قرعه کشی جشنواره فجر بانک آینده برگزار شد که اگر شما نتیجه قرعه کشی را ببینید متوجه می شوید که هشتاد درصد آن ها تهرانی هستند. به نظر می رسد چون این بانک خصوصی است، بیشتر به تهرانی ها توجه کرده و برای حساب های آن ها ضریب قرار داده تا برنده شوند.

 

اما روابط عمومی بانک آینده به شدت این مطلب را تکذیب می کند. علی اکبری یکی از مسئولین روابط عمومی بانک آینده به خبرآنلاین می گوید: این که ضریبی برای تهرانی ها قائل شده باشیم به هیچ وجه درست نیست.

 

وی ادامه می دهد: در این قرعه کشی نزدیک به 300 نفر از مشتریان حضور داشتند که در بین آن ها مشتریان شهرستانی هم وجود داشت. خود مشتریان شاهد قرعه کشی بودند و دیدند که قرعه کشی سالم برگزار شد و نتیجه کاملا شانسی بود.

 

این مسئول روابط عمومی در پایان می گوید: به این دلیل که بیشتر مشتریان بانک آینده از پایتخت هستند، شانس برنده شدنشان در قرعه کشی هم طبیعتا بیشتر می شود ولی این که ما ضریب خاصی قائل شده باشیم صحیح نیست.

 

گفتنی است مراسم قرعه کشی جشنواره فجر بانک آینده همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد که در آن 22 دستگاه خودروی سواری و جوایزی دیگر به مشتریان فعال اعطا شد.
304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 424101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    5 0
    بانک آینده در زاهدان یک شعبه داره در خیابان امیر المومنین که اون هم خودپرداز نداره . حالا من کجا برم رمز کارتم رو عوض کنم ؟
  • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    1 0
    سلام از سازمان آب تهران بپرسید چرا به آپارتمان 4طبقه با 5واحد که کنتور مجزای آب هم برای هر واحد خریداری کرده، انشعاب مجزا یا هرچی اسمش هست نمی دید که مصرف هر واحد دست خودش باشه و شاید این راهی باشه برای مدیریت مصرف آب و صرفه جویی هرچه بهتر ؟ متشکرم.
  • م.خ IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    2 0
    دیگه به کدوم بانک های جدید میشه اعتماد کرد ؟