در شبکه های موبایلی مطلبی دست به دست می چرخد که موجب شده که موجب نگرانی مشترکان همراه اول شده است.

به گزارش خبرآنلاین، مخاطبان سرویس مشکلات مردم خبرگزاری از دست به دست شدن یک پیام در شبکه های اجتماعی و موبایلی خبر می دهند و از آن نگرانند. متن این پیام به شرح زیر است:


«همراه اول به تازگی مسابقات پیامکی را برای همه فعال کرده و اگر قبض را بگیرید می بینید که مبلغی تحت عنوان سایر هزینه ها درج شده که مربوط به همین پیامک هاست.»


در ادامه ی این پیام کدی آورده شده و ادعا شده که با شماره گیری آن، این امکان خودبه خود فعال شده، لغو می شود.
اما روابط عمومی همراه اول نسبت به این مطلب واکنش نشان می دهد و آن را شایعه می خواند. کیهان، یکی از مسئولان روابط عمومی همراه اول در این باره می گوید که همراه اول هیچ وقت بازی یا سرویس خاصی را بدون این که مشترک بخواهد و بداند برای او فعال نمی کند.


او می افزاید: منطقی نیست که ما سرویسی را خودبخود فعال کنیم بعد از مشترک بخواهیم با شماره گیری کدی آن را غیرفعال کند.


این مسئول روابط عمومی همراه اول ضمن تکذیب این شایعه می گوید که همیشه هر سرویسی ابتدا توسط مشترک قابل فعال شدن است و تا به حال موردی که ما خودبخود فعال کرده باشیم نداشتیم.
304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    3 0
    خبرآنلاین منتشر کن نمیدونم چطور در سرویس پیامک اخبار فوتبالی با شماره مثبت 98201461 عضو هستم و خودشون میگن با شماره 77off لغو میشه ولی دو مرتبه فرستادم لغو نمیشه بعد شندیم هر پیامک حدود 100 تومن میشه من هر روز نت رو دنبال میکنم و نیازی ندارم چطور میشه پیام نیاد؟ با تشکر.
  • کوروش درخشان IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    یک چنین موضوعی در شرکت ایرانسل هست و من مجبور شدم پس از چند بار شکایت نزد سازمان تنظیم مقررات رادیویی این شرکت را مجبور به قطع این سرویس ناخواسته کنم چون به هیچ عنوان غیر فعال نمیشد...
  • فرزام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    1 0
    همراه اول سرویس فوتبالی را برای بنده فعال کرد و چند روز هم پیامک می امد و پیامک داده بود در صورت انصراف آف١ را وارد کنید. از حساب ام هم کم شده بود. پس لطفا تکذیب نکنید همراه اول
  • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    2 0
    سلام، برای من فعال کرده، شماره مسابقه اش 30500 بود که بعد از دوتا پیام که هرکدوم هزینه داشته متوجه شدم که باید کلمه off رو بفرستم
  • sirous RO ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    3 0
    مسابقه خندوانه سوال مطرح میکنه ومیگه جایزه داره جوابش ومیخواد شماگزینه جواب رو به 30500 پیامک میکنید.پیامک کردید کارتون تمومه و عضو گروهی شدید که هر پیامکش واستون کلی هزینه داره ومرتب هم این پیامکها میاد.از اوون وقت تازه باید بیفتی دنبال اینکه چجوری از این گروه بیای بیرون.خیلی دیگه از برنامه ها هم همینطورن بدون اطلاع شما رو عضو کرده و ازتون پول میگیرن.یکی از برنامه های آخر شب ورزشی هم همین بلا رو سر من آورد.
  • کاظم علیشیری A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    با اینکه من دوبار نسبت به حذ ف پیامک تبلیغاتی اقدام کرده ام ولی باز پیامک تبلیغاتی دریافت میکنم هر چند تعدادش کم شده
  • مهیار IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    برای من هم از شماره ی 100088725152 پیامک های نکات بهداشت و سلامت میاد بدون اینکه فعال کرده باشم غیر فعال هم نمی شه و هزینه اش هم روی قبض من میاد کی جوابگو هست؟؟؟؟؟
  • سعید IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    2 0
    آقا سیروس درمسابقه پیامکی 30500 خندوانه واسه منم پیش اومده موندم چه چجوری انصراف بدم هر کلمه های که واسه انصراف میفرستم پیام میاد واژه نادرست است واقعا یک نوع دزدیه ...