زندگی شهری خالی از مشکل نیست ،اما نکته اینجاست که بسیاری از مردم نمی دانند برای حل مشکلاتشان باید به کجامراجعه کنند و یا چگونه با مسئولین تماس بگیرند و حل مشکلشان را پی گیری کنند

قصد داریم تا پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان باشیم و البته نهایت تلاشمان را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندیم .از این به بعد می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت یا نظر برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت فرمایید ومشکلات خود را در خبرهای قدیمی درج نفرمایید .
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

45231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    2 0
    زیر گذر تقاطع بلوار ایرانخودرو و جاده مخصوص کرج بعد از گذشت یک سال و قول معاون شهردار منطقه همچنان غیر فعال مانده است
  • شادی IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    2 0
    سلام میخواستم بگم معاون چه حقی داره که سر بچه های مدرسه کمربند دربیاره و فحش و ناسزابگه دبیرستان علام امینی منطقه 15 و آیا دبیرستان را می شود کارگاه سنگ بری کرد و یا انبار سنگ
  • رضاشیراز A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    6 0
    متروی نیمه رها شده شیراز، ترافیک وحشتناک فلکه ستاد، سرعت لاک پشتی پروژه پل میدان معلم، میدان ولیعصر، فلکه قصر الدشت و مسدود کردن چندین ساله ی این تقاطع ها، عدم تکمیل سالن پروازهای داخلی فرودگاه شهید دستغیب و نداشتن پارکینگ مناسب خودروها، و صدها مورد دیگر که همگی نشان نا کارآمدی شهرداری شیراز میباشد. هیچ کسی هم پاسخگو نیست و نخواهد بود...
  • ali IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    سلام.خواستم پیگیری کنید ک چرا دولت,ماده 13حقوق ازادگان بسیجیرو ک اولا از سال 69 بتصویب مجلس وقت رسیده بود ثانیا دوسال پیش در مجلس دوباره بتصویب رسید رو تابحال اقدامی نکرده؟ما چیزی,بیشتر از حق و حقوقمان از دولت نمیخواهیم.خبر جان پیگیری کن لطفا.مرسی
  • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    6 0
    این یکی از بهترین بخشهای سایت شما بود اما بدلیل اینکه در صفحه اول لینکی نداره و اینکه پیگیری نمیشه به مرور محو خواهد شد .
  • بی نام EU ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    امروز طبق سنجش سایت آلودگی هوا.منطقه 11 با عدد 311 شرایط بنقش و تعطیلی حتمی رو داشت و دانشگاه تهران با 192 و دانشگاه شریف با 180 آلوده ترین مناطق تهرانند.....و مستحق تذکر جدی مسوولین به مردم...اما متاسفانه این 3 منطقه پر تردد امروز عامل انواع و اقسلم بیماری در مردم میشوند.....اعلام کردن میانگین آلودگی هوا هیچ سودی برای هیچ کس نداره...الان بعضی مناطق شمیران سالمند و به منی که در منطقه 11 گرفتارم ربطی داره؟
  • amin A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    سلام من تاریخ اعزامم ۱۹ خرداده یعنی فردا از طرفی برای طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کردم پیامک تایید هم که نیومده پلیس ۱۰ رفتم پرسیدم گفتند برو نظام وظیف میپرسم میگه با خودته لطفا از مسوولان رده بالای نظام وظیفه در این مورد سوا بفرمایید تا فهمیم چیکار کنیم؟
  • مهدی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    2 0
    با سلام لطفا در مورد کارمزد سالیانه وام ازدواج پیگیری کنین. سال اول 120 هزار تومان و سال دوم 80 هزار تومان از هر وام کم میکنند. واقعا این کارمزد در ازاع چه خدماتی گرفته میشود؟
  • شهروندی ازپارس ابادمغان IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    3 1
    متاسفانه اکثر بازاریان شهرستان پارس اباد حقوق شهروندان رارعایت نمی کنند ؛به طوریکه اجناس فروشی خودراعلاوه برپیاده رو درخیابان اصلی هم میگذارند که صاحبان خودرو جایی برای پارک کردن پیدانمی کنندوشهرداری هم درروزروشن بااغماض وسادگی ازروی این معضل ایجاد شده رد می شود
  • بی نام GB ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    4 1
    حقوق کم و گرانی و ..........................
  • آوا IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    1 0
    سلام میشه از وضعیت اتوبوسهای خط راه آهن ولیعصر یه گزارشی بگیرید ببینید چه وضعی شده؟؟؟؟ چند روزه تو این خط اتوبوسهای عادی که تعداد صندلی هاشون زیاد بود دیده نمیشه فقط بی آرتی هایی که مثلن کولر دارن هستن اونم فقط با 10 تا صندلی.......تا چن روز پیش اگه میخاستی سرپا وانستی صبر میکردی واسه اتوبوس بعدی اما الان هرچقدرم واستی فایده نداره .... چون بی آرتی فقط 10 تا صندلی داره......... مگر اینکه بری راهن سوار بشی.....
    • حسام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
      1 0
      چون نرخ اتوبوسهای اين خط ارزان و به اصطلاح دولتي است آنها را منتقل كردند به خطوط ديگه و با نرخ آزاد
  • معلم IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    3 0
    باسلام,لطفا به گوش آموزش وپرورش برسانیدکه برای نقل وانتقالات درون استانی یه طرح جامع ارائه داده بشه تاازحق کشی براهمکاران جلوگیری بشه,درآذربایجانشرقی درطرح ارائه داده شده توسط اداره کل۵۰ امتیازهمه ساله به متأهلی همکاران محترم خانم داده میشه درحالیکه یک همکارمجردخانم هرچقدر هم تلاش علمی وروشهای بهترتدریس وتمام فعالیتهای مربوط به یک تدریس عالی روانجام بده نمیتونه بیشتر از ۵ امتیاز بدست بیاره وعملا انگیزه ورقابت برای یک آموزش وپرورش خوب ورسیدن به اهداف آن ازبین میره,خانمهای متأهل بخاطر ۵۰ امتیاز مفت وخانمهای مجردهم بخاطرتلاشهای بیثمرشان,اهداف آموزش وپرورش رازیر پامیگذارند,ازخبرآنلاین عزیزتقاضا داریم هرچه زودتر این مطلب را به گوش مسؤلین گرامی برسانیدتامعلمانی باانگیزه به سرکلاسها بروند.