زندگی شهری خالی از مشکل نیست ،اما نکته اینجاست که بسیاری از مردم نمی دانند برای حل مشکلاتشان باید به کجامراجعه کنند و یا چگونه با مسئولین تماس بگیرند و حل مشکلشان را پی گیری کنند

قصد داریم تا پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان باشیم و البته نهایت تلاشمان را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندیم .از این به بعد می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت یا نظر برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .
خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

45231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 29
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    4 1
    پدرم بازنشسته وزارت جهاد کشاورزی هستند. سی سال پیش و قبل از تولد من از طرف تعاونی مسکن به ایشان زمین هایی می فروشند در منطقه سرخه حصار شرق تهران البته نه پارک سرخه حصار. در این سی سال به دلایل مختلف و در این اواخر به علت ریه تنفسی بودن شرق تهران و مسائل زیست محیطی باوجود سند تفکیک شده و منگوله دار، مجوز ساخت اعطا نمی شود. بارها پرونده شان در دادگاه های مختلف و دیوان عدالت اداری رفته و برگشته در شورای عالی مسکن رفته و برنگشته و .... این زمین ها مربوط به 4000 نفر عضو تعاونی می باشد. آیا نباید پس از سی سال فکر اعطای مجوز، زمین معوض یا قیمت معادل زمین ها مشابه با عرف منطقه شود؟ چرا در همان منطقه برخی ارگان های خاص توانسته اند مجوز بگیرند و بسازند و فقط صدای کارمندان بازنشسته به جایی نمی رسد؟
  • رضاشیراز A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    7 1
    باز کردن گره کور ترافیک شیراز بدون حضور موثر و مثمر ثمر پلیس راهور و بکار گیری دوربین های ثبت تخلف امکانپذیر نیست. متاسفانه حضور پلیس راهور در شهر شیراز بسیار کمرنگ است و فقط در سر بعضی از تقاطع ها سربازان وظیفه ای ایستاده اند که عملا هیچ نقشی در کنترل ترافیک نداشته و ندارند. جالب اینجاست که در شهر شیراز حتی یک دوربین ثبت تخلف شهری وجود ندارد و رانندگان براحتی و بدون هیچ دغدغه ای تخلف میکنند...عدم تکمیل به موقع پروژه های شهری و کوتاهی شهرداری شیراز نیز مزید بر علت است.
  • محمد A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    3 1
    درمورد حذف زیر میزی و اون چیزی که ادعا میشه باید بگم همش در حد حرفه سال قبل و قبل از حذف زیر میزی هزینه زایمان با سزارین حدود 300 هزار تومن بود در قم و حدود 1 ملیون تومن توسط خود پزشک زنان قبل از عمل دریافت میشد همون زیر میزی ولی الان هیچ هزینه ای توسط جراح دریافت نمیشه ولی در عوض مبلغ حدودی 1600 هزار تومن توسط بیمارستان دریافت میشه یعنی بیمارستان شد واسطه بیمار و پزشک جراح سوال من اینه که چرا ادعا میکنن زیر میزی حذف شده ؟ حد اقل فبلا خوبیش این بود که می شد با پزشک جراح سر قیمت چونه بزنیم و تخفیف بگیریم ولی الآن امکان اون هم وجود نداره و مسئول صندوق بیمارستان میگه من مامورم و معذور لطفا رسیدگی کنید .
  • مهرداد RO ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    3 1
    در حاشیه بزرگراه ایت الله سعیدی در محدوده وصفنارد و شهرک ولیعصرتهران پیاده رو مناسب برای عبور عابران و رسیدن به ایستگاههای اتوبوس وجود ندارد و عابران باید در حاشیه اتوبان تردد کنند که با توجه به سرعت اتومبیلها و عدم دید در شب خطرناک است. به علاوه در محدوده میدان ازادی هم نبود پل یا زیر گذر عابرپیاده دسترسی به پارک سوار ازادی را دشوار کرده. لطفا رسیدگی فرمایید.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    مشکل ما مردم بندر کنگان که مجاورت دارد با فازهای 22 23 24 پارس جنوبی و همچنین فاز 12 یکی آلودگی این صنایع است که برای شهروندان مشکل ایجاد کرده و دوم کمبود آب بطوری که در 24 ساعت شبانه روز فقط 12 ساعت آب داریم. یک شهر 200هزار نفری که خودش اقتصاد کشور را میچرخاند چرا باید محروم ترین باشد ما گازمان را صادر میکنیم ولی خودمان آب شرب نداریم.
  • دانشجو A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    باتوجه به اینکه قبلا اکثر ورودیهای مهندسی نفت بورسیه می شدند وباخیال راحت ادامه تحصیل می دادند متاسفانه چندسالی است که این روند حذ ف شده وبنده که دارای کارشناسی ارشد بهره برداری هستم دنبال کار هستم .وبقیه دانشجویان هم ناامیدانه ادامه تحصیل میدند .خواهان پیگیری هستیم.
  • عدالت A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    در فاصله سالهای 70تا80 عده ای از فرهنگیان که در ازمون اعزام فرهنگیان به خارج از کشور شرکت نمودند وجزء پذیرفته شدگان بودند ،خانمها بودند طبق احکام موجود از نظر حقوقی باید همان حقوق قبول شدگان مرد را دریافت می کردند اما متاسفانه باوجود ساعت کاری مشابه با مردان 40 الی 48 ساعت در هفتهتنها 20 در صد حقوق را به انها دادند که انراهم بعدادر مقطعی به 15 درصد کاهش دادند در دیوان عدالت اداری پرونده هایی با همین عنوان تشکیل گردید ودر دیوان رای به نفع این گروه از معلمان صادر گردید اما متاسفانه هیچ گاه اجرایی نشد و هر بار اداره مدارس خارج از کشور با وجود بودن ادله ومدارک کافی به بهانه های واهی تا امروز از اجرا ی احکام سر باز زده است وحق و حقوق این معلمان زن را پایمال نموده است .
  • عدالت A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    از جمله بهانه هایی که اداره مدارس خارج از کشور طرح می نماید عبارت است از 1قبولی به تبع از همسر در حالیکه مدارک قبولی مستقل این عده از فرهنگیان موجود بوده و ارائه گردیده است وبه قبول شدگان به تبع همسر فقط ده در صد حقوق پرداخت می شده 2 بدهی پرداخت شده است در مقطعی از زمان مبلغ بسیار بسیار ناچیزی که در حدود یک در صد از مطالبات هم نبوده ان هم به صورت اقساطی پرداخت گردیداما کل مطالبات پرداخت نشدواین اداره با استفاده از عدم اطلاع دیوان ازمیزان پرداخت ان را به عنوان دلیل ارائه می دهد وسعی در منحرف کردن روند اجرای احکام می نماید3 تعدادی از معلمین هم دوباره همه این مراحل را انجام داده ومدارک مستند را ارائه داده اند اما همچنان در مرحله اجرا مانده اند وهیچ مرجعی نیست که برایشان احقاق حقوق نماید.
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    7 2
    چرا پول قبض های گاز اینقدر زیاد شده چرا اینقدر مردم رو اذیت می کنن
  • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    3 1
    چرا از كوره هاي پول سوزي بورس گزارش جامعي تهيه نميكنيد؟
  • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    به مسئولین برسانید .طرح پزشک خانواده را از سر مردم فارس رفع کنند.میریم دکتر میگه پزشک خانواده داری؟ یه دکتر دیگه میگه طرح قبول نمیکنم . چه بدرد میخوره دیروز هم در مورد قیمت مسکن در شیراز متن گذاشتم ظاهرا دوست ندارید .بذارید رو صفحه
  • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    متقاضی جریمه مشمولان غایب بودم و چند روز پیش پیامک شرایط مثبت به دستم رسید و سریعا نسبت به واریز وجه اقدام کردم. با توجه به گفته مسئولین زمان صدور کارت نسبت به واریز وجه 10 روز می باشد ولی متصدی دفتر پیشخوان گفت حداقل 2 ماه طول میکشه تا کارت صادر بشه . میخواستم دلیل این تناقض را بدونم
  • اصغر IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    4 2
    چرا به مشکلات فرهنگیان رسیدگی نمیکند حقوق بک فرهنگی یک پنجم حقوق یک کارمند در ادارات دیگر است
  • پویان A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    1 3
    چرا بالگرد سازی داریم ولی بالگرد برای محیط زیست نداریم؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    با سلام و عرض خسته نباشید. بنده به مدت دو سال بیمه عمر بیمه توسعه داشته ام و اقساط آنرا منظم پرداخت کرده ام، هم اکنون این بیمه ورشکسته شده و کسی پاسخگوی خسارت بنده نیست نه بیمه توسعه و نه بیمه ایران. مگر این بیمه با مجوز بیمه مرکزی فعالیت نمیکرده؟ حال چرا بیمه مرکزی پاسخگو این افراد نیست؟ باید به کجا برای مشکلم مراجعه کنم؟ باتشکر.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    با سلام بنده به مدت دوسال بیمه عمر شرکت توسعه داشته ام، هم اکنون این شرکت ورشکسته شده و پاسخگوی بیمه گذاران خود نیست. بیمه ایران به عنوان کفیل این شرکت مشخص شده ولی با مراجعه به این بیمه میگویند که برای بیمه عمر چیزی ابلاغ نشده است. تا کی باید برای دریافت اصل و سود پول خود به این بیمه مراجعه کنیم؟ چرا بیمه مرکزی پاسخگو نیست؟
  • بی نام US ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    1 0
    مشکل من سکوت جامعه است. قبلا شیر و نان می خواست گرون بشه مردم کلی اعتراض می کردن الان همه یخ زدن مرده های متحرکی که فقط به خودشون فکر می کنن.
  • بی نام DE ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    1 0
    آیا چاپ میکنید ؟؟؟ بنده چند باربه عوارض خروج از کشور 75000تومان اعتراض کردم . کدام کشور دنیا برای هربار خروج از کشور از مردمش عوارض میگیرد ؟؟ ای کاش این پولها را حداقل خرج بازسازی فرودگاه میکردند . ولی آدم هر بار متوجه افت و کمبودهای بیشتر در فرودگاه بین ا لمللی میشود که در مقایسه با فرودگاه های دیگر خجالت آور است . آیا این موضوع خصوصی بود که چاپ نکردید ؟؟ روزانه هزارها نفر عوارض خروج میدهند ، یعنی این یک مشکل عمومیست و حداقل بگویند این پول صرف چه کاری میشود تا آدم بفهمد چرا دارد پول میدهد ؟؟؟ضمنا این عوارض از سال 92 از 50000تومان به 75000 تومان افزایش یافته سال به سال دریغ از پارسال ...
  • محسن IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    2 0
    کارمندی هستم 32 ساله متاهل سال 89 بدرخواست صاحب کارم مجبور شدم برای ایشون حدود دو سال خارج از کشور کار کنم دبی با همون حقوق کارمندی اما بعد از برگشتم به ایران یارنه ام قطع شد اخه با چه معیاری میسنجن اونجا کارمند بودم اینجا هم کارمند الانم هرچی به سایت اعتراض یارانه میرم و کدملی و شماره حسابم میزنم پیغام خطا میده اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نیست حداقل راهنمایی کنید چکار کنم
  • سعید A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    1 0
    بیمار مبتلا به هاتیت هستم هم اکنون سه ماه است که تحت درمان هستم ولی حالا دارو پگاسیس پیدا نمیشود این دارو که تولید داخل است چرا نایاب شده ؟درمان بیماران نیمه کاره رها میشود مسولان کاری بکنم
  • علیرضا A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    3 0
    خریدن میوه مثل خیلی چیزهای دیگر که روزی امری عادی برای هرکس بود متاسفانه دیگر یک رویا است رویایی دست نیافتنی آخه چرا هیچکس جوابگو نیست به جای جناح بندی و دعواهای بی خودی آقایان تو را به خدا به فکر اکثریت آسیب پذیر جامعه باشید.
  • بهناز A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    3 2
    علت کم نکردن ساعت کاری در ماه رمضان وتوی این گرما چیست؟آیا جز اتلاف وقت وانرژی برق وآب چیز دیگری حاصل دارد؟
  • ممد A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    1 2
    1 ارایه اینترنت ضعیف موبایلی و گرفتن پول زیاد در هفت حوض انتن دهی بسیار ضعیف است. لطفا این همه تبلیغ در صدا و سیما نکنند برای نوترینو 2 عامل اصلی از بین رفتن فضای سبز شهرداریها هستند از زمانی که قالیباف شهردار شده فضای سبز تحت تاثیر مسایل امنیتی بوده و تماام پارکها و فضای سبز داخل شهرها را به بهانه آرام سازی نابود کردند و همه جا بیابان شده است 3 گرانی مسکن نیز بدلیل اقدامات شهرداریهاست این همه مجوز به مراکز تجاری و اخذ عوارض گوناگون باعث گرانی مسکن شده است
  • رضا EE ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    در مورد تاثیر نمرات نهایی سال سوم که مشکل بسیاری از داوطلبان کنکور است و چندی است آموزش و پرورش خبر از ترمیم معدل دیپلم داده است مشکل من و شاید خیلی از داوطلبای کنکور اینه که نمرات نهایی خودشون رو بالا ببرن کنکور راه توبه داره ولی نمرات دیپلم که تو کنکور تاثیر دارن خیر لطفا یه کاری کنن که بشه نمرات کم دیپلم رو دوباره امتحان داد و بالا برد
  • بی نام EU ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    با سلام . اگر به خاطر داشته باشید اردیبهشت ماه امسال رونی کلمن قهرمان سابق پرورش اندام دنیا برنامه اش در تهران لغو و به کشور خود بازگشت. بعد از این واقعه حرفهای ضد و نقیضی در مورد بازپرداخت هزینه داوطلبان شرکت در همایش ایشان و همچنین عدم دریافت کل هزینه همایش توسط رونی کلمن گفته شد. اما بنده دیروز از یکی از مربیان درجه 1 بدنسازی کشور که با برگزار همایش در ارتباط بود شنیدم که اولا شخص رونی کلمن تمامی مبلغ مربوط به خود برای همایش را دریافت کرده و از طرف دیگر مبالغ دریافتی از داوطلبین شرکت در همایش ایشان نیز عودت داده نشده و ظاهرا داده نخواهد شد . میخواستم خبر انلاین به شفاف سازی پیرامون این موضوع و احقاق حق مال باختگان این طرح بپردازند . باتشکر
  • عطا IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    0 0
    چرا افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اردیبهشت سال 94 را نمیدهند فقط یک ماه و آنهم فروردین را دادند
  • یحیی یوسفی A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    1 0
    با سلام. ما بازنشستگان سال93 شیلات استان گیلان تا این تاریخ هیچ مبلغی بابت پاداش پایان خدمت دریافت نکردیم و با توجه به اینکه سن بیشتر افراد از 60 سال عبور کرده است و برای خرید خانه و جهیزیه و عروسی فرزندانمان احتیاج به پول بازنشستگی داریم با توجه به نامه وزیر محترم جهاد در تاریخ 94.02.28 و به معاونت محترم رييس جمهور مبنی بر اینکه مبلغ پاداش بازنشستگان وزارت جهاد در سال 93 تخصیص یافته بود ولی از طرف خزانه کل کشور به حساب استانها هیچ گونه مبلغی واریز نگردید است.تا کنون جوابیه نامه فوق از طرف معاونت رییس جمهور به وزارت جهاد داده نشده تا تکلیف این قشر زحمتکشان این جامعه معلوم گردد.
  • نادر سهرابی RO ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    0 0
    سلام شرکت صابون و گلیسیرین سازی خرمشهر زیر مجموعه شرکت داروگر است ولی بدون هیچ دلیل منطقی مدت3سال است کلیه خطوط تولید بطور کامل متوقف و کارگران فاقد حقوق، بیمه و حتی الحساب و مساعده میباشد. لذا با عنایت به فرمایش رهبر فرزانه مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اتکاء به تولید داخلی اینگونه رفتارهای اقتصادی و توقف عمدی تولید بدون مشکل کمبود مواد و ... زیبنده کشور، نظام و دولت مزین به تدبیر و امید نیست و نمیباشد. لازم به ذکر است شرکت مذکور دارای 15 مخزن به ظرفیت 17000 تن میباشد و تجار حاضر بوده و میباشد که اجاره نماید و درآمد کلانی عاید شرکت گردد. اما افسوس از اینگونه مدیریت ها. 94/03/21
  • شهر جديد انديشه IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    0 0
    مسئولين محترم شهر جديد انديشه با سلام لطفا براي تعريض جاده مسير تهران اقدام عاجل كنيد. وضعيت تردد روزانه شاغلين در ساعات اوليه روز در حد فاجعه است.