ممکن است فیفا میزبانی جام جهانی 2022 را از قطر پس بگیرد.اما ایران در این بازی چه نقشی را باید ایفا کند؟موافق باشد یا منتقد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زمانی كه بلاتر استعفا كرده و قرار است رئیس فیفا عوض شود، صحبت‌هایی درباره پس گرفتن میزبانی جام جهانی 2022 از قطر مطرح شده است. خبرگزاری خبرآنلاین به همین مناسبت یك نظرخواهی از كاربران خود انجام داد تا نظر آن‌ها را جویا شود. این نظرخواهی نشان می دهد بسیاری از كاربران خبرآنلاین موافق پس گرفتن میزبانی از قطر هستند. البته تعدادی از كاربران هم مخالف این اتفاق هستند اما تعداد نفراتی كه موافقت خود را با پس گرفتن میزبانی قطر اعلام كرده‌اند بیشتر است.
یكی از كاربران نوشته است: « باید از اتفاق و کار درست حمایت کرد. قطر شایستگی نداره.» كاربر دیگری هم نوشته است: «خیلی دلم می‌خواهد میزبانی را از قطری‌ها پس بگیرند. فدراسیون هم به نفعش است با کشورهای بزرگ و صاحب فوتبال باشد نه کشورهایی که با چند صد هزار دلار رای شان را عوض میکنند.» كاربر دیگری هم نوشته كه اگر قطر برای گرفتن میزبانی رشوه داده است باید میزبانی را از این كشور گرفت.بسیاری از کاربران خبرآنلاین منتقد برگزاری جام جهانی در قطر هستند چون احساس شان این است همسایه جنوبی از راه درست به این میزبانی نرسیده است. گروهی دیگر هم معتقدند آنها از این میزبانی برای اهداف سیاسی استفاده می کنند. اما در بین کامنت ها پیشنهادهای هوشمندانه ای هم بود که از کفاشیان خواسته بودند از این فرصت استفاده کند و هم تعهد لازم را از همسایه عربی بگیرد و هم اینکه بتواند با تیزهوشی سهمی قابل توجه از میزبانی جام جهانی با گرفتن امتیاز از قطری ها بدست آورد.
اما كاربر دیگری به عنوان مخالف گرفتن میزبانی قطر، نوشته است: «به هیچ عنوان. این رویداد به مردم جهان کمک می کند تا خاورمیانه را به دور از جنگ و تروریسم، بهتر بشناسند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وروجك A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    13 0
    به روى چشم، كاربران خبرآنلاين؛ همين امروز، لايحه مربوطه رو براى تصويب مى فرستيم مجمع
  • بی نام A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    4 13
    میزبانی جام جهانی2022 قطر است خودتونو خسته نكنيد