جلسه هماهنگی بزرگداشت بیست و ششمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، علیرضا رادفر در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت بیست و ششمین سالروز ارتحال امام راحل که امروز در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی (ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی در احیای اسلام در جهان تلاش نمودند و به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی بی نام امام خمینی (ره) در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست، افزود: این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می کند تا در مراسم بزرگداشت این امام فرزانه نهایت تلاش را انجام دهیم تا مراسم نسبت به سالهای گذشته بهتر و باشکوهتر برگزار شود.

وی افزود: چشم دنیا به این چنین مراسم هایی دوخته شده تا چنانچه ضعف و نقصی مشاهده شد، آن را علم نمایند و شروع به دسیسه چینی و شیطنت های خود کنند لذا باید تدابير لازم در راستای اعزام بهینه کاروان، اتخاذ تدابیر لازم و ساماندهی بار ترافیکی جاده های مسیر منتهی به حرم امام راحل به کار گرفته شود تا این مراسم به نحو احسن برگزار شود.

رادفر با اشاره به اینکه دعوت برای حضور در مرقد امام نباید تنها مختص ادارات و نهادهای دولتی باشد، خاطرنشان کرد: باید در کنار دعوت از ادارات از تمامی مردم دعوت به عمل آید و تمامی این برنامه ها سمت و سوی مردمی و با مشارکت خود مردم و توان مساجد و تشکل‌هاي مذهبی برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی همچنين گفت: رياست ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در استان بر عهده استاندار و در شهرستانها بر عهده فرماندار و دبیری جلسات نیز بر عهده سپاه استان می باشد لذا برگزاری تمامی جلسات در این راستا باید زیر نظر این ستاد باشد.

وحیدی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان نیز در این جلسه گفت: امسال 14 هزار نفر از آذربایجان غربی در قالب 298 اتوبوس از 13 خرداد به مدت 3 روز به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

وی، آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بازخوانی اندیشه های بصیرت افزای امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل را از اهداف برنامه های بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد.

در ادامه نمایندگان دستگاههای اجرایی به بیان اقدامات و برنامه های خود در خصوص بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل پرداختند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =