روابط عمومی  پل ارتباطی بین دولت و ملت

ایرج کارخایی مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان در همایش مسئولین روابط عمومی های استان سمنان روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی بین دولت و ملت عنوان کرد

ایرج کارخایی مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان در همایش مسئولین روابط عمومی های استان سمنان روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی بین دولت و ملت عنوان کرد . گفت : روابط عمومی ها باید مسائل و مشکلات و چالشهای مردمی را صادقانه به اطلاع مسئولین برسانند . وی افزود : این امر موجب رفع نگرانیها و جلوگیری از معضلات اجتماعی ، افزایش امید ، اعتماد و جلب مشارکتهای عمومی ، وحدت و حل مسائل و مشکلات مردمی می گردد . ایشان خاطر نشان کرد : بی شک ارائه اخبار درست، شفاف و به موقع موجب صمیمیت و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولین میشود و روح همکاری و همراهی و مشارکت و تعامل را گسترش خواهد داد . ایرج کارخائی اذعان داشت : در این عرصه باید از ظرفیتها ، پتانسیل و همکاری بی شائبه مطبوعات و رسانه های گروهی و استفاده از رویکردهای نوین ، فن آوری به روز و عبور از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی الکترونیک بهره گرفت . ایشان مقوله اطلاع رسانی و اطلاع یابی را موضوع مهمی عنوان کرد و گفت : این امر مورد تاکید ریاست محترم جمهوری قرار گرفته است . مدیر کل روابط عمومی استانداری افزود : برای تبیین سیاستها و دستاوردهای دولت در عرصه آرامش ، امید ، امنیت ، سلامت ، رشد و رونق اقتصادی ، کنترل تورم ، ارتباطات جهانی ، استفاده مناسبی انجام پذیرد . وی رویداد مهم سال 94 را برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود : وظیفه مهم روابط عمومی تبلیغات ،اطلاع رسانی و بستر سازی برای حضور حداکثری مردم استان در پای صندوقهای رأی است . ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث تحقق شعار سال که روابط عمومی ها میتوانند نقش آفرین باشند بر پاسخگویی مناسب به مردم و ارباب رجوع برای اعتماد و رضایتمندی مردم و ترویج فرهنگ مردم داری ، برخورد مناسب و تکریم ارباب رجوع و پیگیری جدی برای حل مسائل و مشکلات مردمی که به دستگاهها و سازمانها مراجعه می کنند ، تاکید کرد . کارخائی با اشاره به بحث تعامل و همکاری مستمر بین روابط عمومی ها و خبرنگاران آنان را به عنوان دو یار و دوبال اطلاع رسانی مطرح نمود و توجه و حمایتهای لازم از نشریات محلی ، کشوری و خبرگزاریها را خواستار شد ایشان به نقش کارآمدی و بالا بردن کارائی علمی و عملی روابط عمومی ها با برگزاری بیش از 20 دوره آموزشی در سال گذشته اشاره و بر نیازمندی بحث آموزش برای روابط عمومی ها تاکید نمود . توجه و نگرش مناسب مجموعه مدیران و مسئولین به مقوله روابط عمومی با درک بیشتر جایگاه و حمایتهای لازم در این زمینه ، اهمیت و رسالت روابط عمومی ها ، حل مسائل و مشکلات ساختاری ، اداری و تامین نیروی انسانی آنها از دیگر موارد مطرح شده از سوی مدیر کل روابط عمومی استانداری بود . همچنین ایشان به برگزاری پنجمین دوره ارزیابی روابط عمومی ها در سالجاری ، پیگیری برای تهیه برنامه عملیاتی سند راهبردی روابط عمومی و برگزاری جلسه شورای هماهنگی برای سیاستگذاری در این عرصه را بعنوان دستور کار روابط عمومی های استان در سالجاری دانست

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =