جشنواره روابط عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: جشنواره روابط عمومی‌های استان کرمانشاه نوزدهم خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، امیر بابایی اظهار داشت: در صورت نبود روابط عمومی در سازمان‌ها، ارتباط ادارات با مردم قطع می‌شود و این موضوع بزرگترین آسیب را به سازمان می‌زند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه عنوان کرد: اگر چه تمامی سازمان‌ها دارای روابط عمومی در نمودار سازمانی هستند اما بنا به دلایلی ممکن است وظایف ذاتی روابط عمومی در آن سازمان حذف شده باشد و روابط عمومی تنها به یک واحد خدمات‌رسان به سایر بخش‌ها در حد تبلیغات محیطی تبدیل شده باشد.

وی با بیان اینکه نامگذاری یک روز به نام روابط عمومی نشانه اهمیت این موضوع است، افزود: دستو‌العمل برگزاری جشنواره نوزدهم خرداد ماه برای روابط عمومی‌ها ارسال شده است و امید داریم با برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های استان گامی موثر در جهت ارتقای کیفی روابط عمومی‌ها برداشته شود.

بابایی بیان کرد: کم توجهی و بی توجهی به وظایف روابط عمومی‌ها و واگذاری وظایف آن‌ها به واحدهای پشتیبانی دلیلی بر حذف روابط عمومی به شمار می‌رود که این امر افزایش امکان خدمات‌رسانی به مردم را کاهش می‌دهد.

وی ارتباط با رسانه‌ها و پژوهش و افکارسنجی را از جمله بخش‌های دهگانه این جشنواره اعلام کرد و گفت: ارتباطات مردمی، انتشارات و تبلیغات، مدیریت و برنامه ریزی، روابط عمومی الکترونیک، تبلیغات محیطی و نمایشگاه و همایش و سمینار، تکنیک‌های جدید ارتباطی، نو آوری و خلاقیت از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

انتهای پیام /

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر بابایی A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    با سلام و احترام سالهاست بنده در کنار همکاران گرامی همچون دست اندرکاران "خبرآنلاین" به حرفه روزنامه نگاری مشغول هستم. اما اجازه دهید نسبت به نحوه انعکاس صحبت هایم در خبرآنلاینکه ابتدائا در وبسایت استانداری منتشر شده انتقاد نمایم زیرا درست 180درجه مخالف صحبت های بنده منعکس شده است. بنده گفته ام که "وظایف پشتیبانی را به روابط عمومی ها می دهند" در حالیکه همکار گرامی مان در "خبرآنلاین" آن را اینگونه منتشر کرده اند : " واگذاری وظایف آن‌ها روابط عمومی ها به واحدهای پشتیبانی"