۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
مشکلات خود را با خبرآنلاین در میان بگذارید

زندگی شهری خالی از مشکل نیست ،اما نکته اینجاست که بسیاری از مردم نمی دانند برای حل مشکلاتشان باید به کجامراجعه کنند و یا چگونه با مسئولین تماس بگیرند و حل مشکلشان را پی گیری کنند.

قصد داریم تا پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان باشیم و البته نهایت تلاشمان را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندیم .از این به بعد می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت یا نظر برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":


- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

17306

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنده خدا ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    تورابخدا بيكيري كنيد نيرو هاي شركتي بانكها كي تكليفشون روشن ميشه ما ١٠ساله كه شركتي هستيم همه حقوق ما ميره برا شركتها
  • رضا RO ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    1 0
    یکی ازاقدامات خوب دولت قبل برچیدن شرکتهای پیمانکاریبرده داری مدرنوقراردادمستقیم نیروهای شرکتی بادستگاههای اجرایی بود،اینکارباعث تبعیض کمتردرپرداخت حقوق وامنیت شغلی بیشترشد،دردولت قبل قراربوداین وضعیت هم بهبودیابد،دراین دولت نه تنهابهبودی صورت نگرفته بلکه زمزمه های بازگشت شرکتهاشنیده میشود،این نیروهاتعدادشان قابل ملاحظه است وازطبقه مستضعف جامعه هستند،به امیدرسیدگی،باتشکر
  • شکوه IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    6 0
    سلام. تشکر از این ابتکارتون. شما رو به خدا. شما رو به مقدسات. به رسانه های جمعی، غیرجمعی ، گروهی توصیه کنید فرهنگ آپارتمان رو تبلیغ کنن. نه روز داریم نه شب. توی آپارتمان 11 واحدی ما ساعت یک شب میهمانان در هنگام با صدای بلند صحبت می کنند و هزاران مورد مشابه دیگر. اعتراض هم می کنیم با قلدری و بی ادبی مردم مواجه می شیم. شما بگید توی این موارد باید چه کرد؟ به خدا دیگه خسته شدیم.
  • بی نام A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 4
    معوقات سال نود و یک همسران و فرزندان شهدا کی پرداخت میشود؟
  • صالح A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    9 1
    با سلام، من واقعا نمیدونم چه نهادی باید جلوی افرادی که در پیاده رو سیگار میکشند رو بگیره؟ تمام دود سیگارشون میره در حلق نفر عقبی.
  • بدون نام ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    7 0
    عمه بنده با شصت سال سن و با چهل سال سابقه هنوز كارمند دادگسترى هستن اما بنده وخيلى از جوانها با مدرك فوق ليسانس بيكاريم اخه چرا اين كارمند هاى فرسوده بازنشسته نمى شن تا جا براى جوانان بيكار باز شود
  • بی نام IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    6 0
    دقیقا منظورتون چجور مشکلاتیه؟ اجتماعی نباشه. شخصی نباشه. روزنامه نگاری نباشه. ال نباشه بل نباشه قراره دفتر وکالت بزنین؟ دنبال مشتری میگردین؟
  • بی نام A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    1 0
    شهرداري تهران فكري بحال چهارراه نظام آباد و خيابان مدني بكند چهار راه نظام آباد هرج و مرج و بي قانوني بيداد ميكند قبلا قراربود اتوبان امام علي از خيابان مدني عبور كند بهمين منظور مغازه هاي زيادي بر خيابان مدني توسط شهرداري خريداري و تخريب شد ولي طرح عوض شد و اتوبان امام علي در مجاورت خيابان مدني قرار گرفت الان خيابان مدني وضعيت بي قواره ايي و بي نظمي دارد بخشي از مغازه ها مدتهاست تخريب شده و ظاهر و نماي بدي به اين خيابان داده كلا خيابان مدني خياباني كم عرض است كه هميشه ترافيك دارد و رفت و امد مشكل شده در شان منطقه 7 وجود چنين منطقه ايي نيست چهارراه نظام آباد و خيابان مدني جنوبي نياز به ساماندهي جدي دارد شهرداري فكري بكند
  • سعید A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    6 0
    با سلام موضوع :جاده باریک وخراب وپر از چاله ،پر ترددوپرحادثه ،تلفات جانی ومالی در یکی از ورودی های شهر صدرا/شیراز جاده مذکور ،ورودی دوم شهر صدرا از دوکوهک قرار داردوعرض کم جاده با عبور کامیون هاووجود چاله های فراوان به علت نداشتن کیفیت آسفالت،ماشینها به سوی هم منحرف شده یا با افتادن درون چاله ها ،رینگ کج کرده واز جاده خارج میشوند،علاوه بر موارد فوق تاریکی مطلق در شب بارها تلفات جانی در بر داشته است.در این مسیر بجز اهالی شهر صدرا خصوصا فاز دوم وسوم آن روزانه تعداد زیادی از کارکنان وکارگران کارخانجات موجود در این مسیرتردد دارند .از جمله شرکت داروئی شیراز سرم،کارخانه گلسار، کارخانه کولر هوایی آبان، شرکت شیراز پلاستیک،نیما صنعت،مبتکر صنعت و...... لطفا منعکس فرمایید.باتشکر
  • کاظمی A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    2 0
    با سلام .خدمت شما عزیزان.ترا بخدا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.الان زباله در خیابان جاوید غربی کوی سعدی اهواز را برداشته و به هر مسئولی زنگ زدیم .افاقه نکرد .صدای اعتراض مارا به گوش مسئولان برسانید.بهداشت شرط اول برای ساکنان یک شهر است ولی مسئولان شهرداری اهواز از این حقوق اولیه شهروندان غافلند
  • حسین A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    1 0
    با سلام احتراما مطابق قانون الحاق موادی به مقررات مالی دولت سهمیه ایثارگران در دانشگاهها از 20 به 25 درصد افزایش یافته است اما متاسفانه با اینکه این قانون در روزنامه جکهوری اسلامی انتشار یافته است اما در دفترچه انتخاب رشته دکتری 94 سهمیه ایثارگران 20 درصد لحاظ شده است. خواهشمند است پیگیری نمایید
  • حامد A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    40 0
    با سلام از شهرداری خیابانهای مولوی ، رئیس عبداللهیان و اردستانی سوال بفرمائید اخر تا کی باید معتادان در کوچه و خیابانهای این منطقه آشکارا بگردند و از دست افغانیها مواد مخدر بگیرند و زندگی ما را به گند بکشند ؟ برای یکبار هم که شده صدا و سیما دوربینش را بردارد و به محله های ما بیاید و فیلم و گزارش تهیه کند تا مردم ایران بفهمند افغانیها با فرزندان ما چکار دارند میکنند: خیلی بی پرده و آشکار دارند توی کوچه و خیابان ها مواد می فروشند و معتادها خمار در هر گوشه افتاده اند ، چهار تایشان در این گوشه خیابان نشسته اند و دارند میکشند دوتایشان آنطرف تر دارند با هم معامله میکنند . کشور ما به خاطر پناه دادن به افغانیهای آواره دارد خسارت غیرقابل جبرانی می بیند . آهای مسئولین هر چه زودتر کاری بکنید .
    • مسعودی A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
      35 0
      با سلام و خسته نباشد ، من از ساکنین خ مولوی ، اردستانی هستم . می خواهم از آقای شهردار تهران بپرسید چرا به این منطقه توجهی نمیکنند و این محله ها را به حال خود رها کرده اند . بدانید که اعتیاد مانند یک غده سرطانی است و اگر جلوی خرید و فروش مواد و افغانیهایی که در لباس کارگر به اینجا می آیند و تجارت مواد مخدر می کنند را نگیرید و معتادان را جمع اوری نکنید این بدبختی گریبان دیگر مناطق و محلات شهر تهران را خواهد گرفت .
    • روزبه A1 ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
      10 0
      سلام . شهرداری منطقه 12 اصلاً به نظافت خیابونا نمیرسه چه رسد به جمآوری معتادها . از صبح که از خونه بیرون میری همینطور کیسه های زباله توی جوهای آب خیابونای اردستانی و رئیس عباللهیان افتاده و معتادها و معاملاتشون با افغانیها دیگه جای خود داره دائم مثل اشباح سرگردان توی کوچه ها پرسه میزنند و شب ها از سر و صداشون نمیشه خوابید . نمیدونم چرا مسئولین کاری نمیکنند ؟ این افغانیها شیوه کثیفی در پیش گرفتن کارگرهای ما رو معتاد میکنند و خودشون جاشون کار میکنند . یکی آگهی کرده بود به دو کارگر افغانی با حقوق بالا و جای خواب نیازمندیم . دیگه این افغانیها چی کم دارن هم تجارت سود آور مواد میکنند و هم تو این اوضاع که بیکاری یقه مردم رو گرفته کار ما رو میدزدن .
  • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    1 0
    سلام. چرا ایستگاه تقاطعی دانشگاه امام علی افتتاح نمی‌شود؟ اگر این تقاطع کار نکند تکلیف مسافران خطهای دو و سه چه می‌شود؟
  • فرهاد مسلمی IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    2 0
    اخیرا تعاونی کارکنان نظام سلامت کشور اقدام به جذب بهیار بادوره یکساله جهت جذب در بیمارستانتها ومراکز درمانی جهت جایگزین کردن بجای پرستاران کرده است.که با این کار در قدم اول اسیب به بیمار وسلامت بیمار پیش می اید و دوم جایگاه پرستاری افت خواهد کرد.