کارلوس کروش از مسولان فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا برای جواد نکونام ویزای سفر به ازبکستان و ترکمنستان را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام 11 فروردین ماه 94 از فوتبال ملی خداحافظی کرد و به احتمال فراوان در خردادماه دوباره به تیم ملی بازمی گردد؛ اما این بار به عنوان مربی. هر چند هنوز این بازیکن حضور خود را در تیم ملی تائید نکرده و می گوید از فوتبال خداحافظی نکرده است ولی شواهد نشان می دهد زمینه برای حضورش در تیم ملی مهیاست.
تیم ملی از روز 11 خردادماه اردوی نهایی خود را برای شروع رقابت های مقدماتی جام جهانی آغاز می کند. در این روز ملی پوش ها راهی ترکیه می شوند تا اردویی 10 روزه در این کشور داشته باشند. پس از آن تیم ملی به تاشکند می رود تا با ازبکستان مسابقه دوستانه خود را برگزار کند. سفر بعدی ایران هم به عشق آباد خواهد بود تا روز 26 خردادماه اولین بازی اش در مرحله مقدماتی را مقابل ترکمنستان برگزار کند.
کارلوس کروش از مسولان فدراسیون فوتبال درخواست کرده تا برای جواد نکونام هم ویزای سفر به تاشکند و عشق آباد را بگیرند. البته او تنها پیش بینی کرده که ممکن است نکونام در این دو سفر و سفر ترکیه که نیاز به ویزا ندارد، همراه تیم ملی ایران باشد. باید دید سرانجام او و نکو به توافق نهایی می رسند که کاپیتان سابق، خیلی زود استارت کارش را در کادر فنی ایران بزند یا نه؟

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قلي IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    8 17
    خدايا شر مافيا و باند رسانه ايش رو زودتر از سر فوتبال ما كم كن،از در بيرونشون ميكني از پنجره ميان تو،تيم ملي شده دورهمي آقايون،نون به هم قرض ميدن و از همديگه تعريف ميكنن.
  • سید مهدی ناظمیان IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    5 5
    لطفاً تیتر را اصلاح کنید : آغاز رسمی مربیگری ...
  • بی نام RO ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    8 7
    به توافق نهایی برسن؟؟؟ الکی مثلا خبر نمی دونه این دوتا از قبل برنامه ریزیشونو کردن بعد کیروش نام نکو رو واسه دستیاری آورده ..خبر تو،هم مردمو جیگر فرض کردی آیا ؟؟