با رد بازی تیم ملی با کنیا ، ملی پوشان ایران قبل از بازی با ترکمنستان با ازبکستان بازی می کنند. تیم ملی ایران برای این بازی مهمان ازبک هاست و هزینه ای پرداخت نمی کند. این بهترین شکل بازی دوستانه از نظر علی کفاشیان است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دو تیم ملی ایران و ازبکستان روز یکشنبه 21 خرداد برابر با 11 ژوئن در تاشکند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ملی پوشان ایران قرار است پیش از این بازی برای برپایی اردویی چند روزه راهی استانبول شود. سپس به تاشکند می روند و بعد از بازی دوستانه با ازبکستان راهی عشق آباد خواهند شد تا با ترکمنستان بازی کنند.بازی دو تیم ایران و ترکمنستان در راستای بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 خواهد بود.ایران در مقدمانی جام جهانی با تیم های گوام،ترکمنستان،عمان و هند همگروه است. 

تیم ملی کشورمان آخرین بار در چارچوب بازی های انتخابی جام جهانی 2014 با ازبکستان بازی کرد و در یک شب تلخ با نتیجه یک بر صفر از رقیبش شکست خورد. این بازی آخرین بازی رسمی مهدی رحمتی در تیم ملی ایران بود و با شکست در ورزشگاه آزادی پیش چشم 70 هزار تماشاگر ، ایران تا آستانه حذف از بازی های برزیل پیش رفت و کارلوس کروش روزهای سختی را سپری کرد.

این بازی دوستانه اگرجه اهمیت زیادی ندارد اما مصافی است برای یاران کارلوس تا شاید انتقام آن شکست تلخ در ورزشگاه آزادی را بگیرند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =