شهردار کرج:حقوق کارکنان سازمان خدمات موتوری مشمول قوانین کارهای سخت می شود

شهردار کلانشهر کرج با اشاره به تلاش بی وقفه کارکنان سازمان خدمات موتوری و خدمت رسانی شبانه روزی آنان، از تدابیر اندیشی مدیریت شهری برای افزایش حقوق و مزایای آنان در راستای تحقق عدالت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین-البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند در جمع بازنشستگان سازمان خدمات موتوری و جشنی که به منظور تجلیل از زحمات و خدمات آنها برگزار شده بود، با اشاره به اینکه این سازمان یکی از نهادهای پیشروی کشور در زمینه خدمت رسانی است، اظهار داشت: افزایش حقوق و مزایای کارکنان این سازمان به منظور جبران بخشی از زحمات آنان ضروری است.

این مسئول همچنین به تلاش سازمان در زمینه توانمند سازی افراد در ارائه خدمات نوین اشاره و تصریح کرد: طبق عملکردی که از سازمان خدمات موتوری دیده شد، افراد این سازمان در تلاشند هر روز پویاتر، مقاوم تر و تکنیکی تر ظاهر شوند که این خود قابل تقدیر است.

وی در ادامه سخنانش مجموعه مدیریت شهری را نهادی خدمت رسان برشمرد و با اشاره به مستقل بودن این مجموعه از نظر مالی عنوان کرد: شهرداری در ارائه خدمت به انجام اقدامات و کارهای خدماتی با استقلال مالی خدمت رسانی می کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =