۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

تسنیم نوشت:

مدیرکل استاندارد تهران از شناسایی ۸ برند در کم‌فروشی محصولات لبنی خبر داد و گفت: هم اکنون امکان انتشار نام این شرکت‌های لبنی وجود ندارد.

مسلم بیات، از شناسایی 8 برند در کم فرروشی محصولات لبنی خبر داد و اظهار داشت: سازمان استاندارد ایران در روند پایش قیمت انواع محصولات لبنی پر مصرف و مغایرت آنها در وزن و حجم  107 نمونه گیری انجام داده است که در این بررسی 7.5 درصد نمونه‌گیری‌ها مغایر با قیمت‌ها از لحاظ وزن و حجم بودند.

وی با اشاره به اینکه اعلام جرم شرکت‌های لبنی استان تهران به مراجع غذایی ارسال شده است، افزود: اخطارهای لازم را به واحدهای تولیدی لبنی ارائه کرده‌ایم و در صورت تکرار برخورد دیگری را با آنها انجام خواهیم داد.

مدیرکل استاندارد استان تهران با بیان اینکه هم‌اکنون امکان انتشار نام این شرکت‌های لبنی وجود ندارد، گفت: سازمان استاندارد پس از رأی دادگاه و محرز شدن جرم با توجه به ملاحظات جامعه در مورد انتشار اسامی شرکت‌های متخلف تصمیم‌گیری می‌کند.

بیات با بیان این‌که علاوه بر محصولات لبنی در مجموع 801 نمونه برداری از انواع بسته‌های فراوده‌ غذایی در قالب 267 نمونه‌گیری انجام شده است، گفت: از 40 نمونه گیری از فراوده‌های قنادی 17.5 درصد محصولات مغایر با قیمت در وزن و حجم بودند.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EE ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    24 0
    شناسایی که ارزشی نداره باید اعلام بشن تا آبرو براشون نمونه و دیگران هم تکرار نکنن
  • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    14 0
    وقتی اسم شون رو نمی گید شناسایی نکنید بهتره . ضرر اصلی رو مصرف کننده میده اون وقت همون مصرف کننده حق نداره بدونه کی کم فروشه و نیابد دیگه ازش خرید کنه گویا تاوان همه ی ظلم هایی که به مردم میشه باید به روز جزا حواله بشه
  • بی نام A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    19 1
    شما که حرفه ای هستید و بهتر از ما میفهمید بفرمایید که این خبر چه ارزش خبری ای داشت؟ شما می گید 8 برند متقلب شناخته شد منم میگم 80 برند شناسایی کردم. وقتی اسمی ازشون برده نمیشه چه ارزشی داره این موضوع؟
  • بالاخره یادگرفیتم A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    9 0
    چه عجب نگفتند همه ی لبنیاتی ها ...
  • کاظم IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    12 0
    بخدا خسته شدم از بس شنیدیم که فلان کار خلاف ، فلان خلاف کار ، خلاف فلان شرکت محرز شد . ولی نامی از آنها برده نمیشود. بابا تو رو بخدا یکبار هم که شده نام این شرکتهای کم فروش را اعلام نماییدتا خود مردم با تحریم خرید محصولاتشان مجازاتشان کنند.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    10 0
    ترسو نباشيد. أسامي را به مردم أعلام كنيد.
  • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    17 0
    نگفتن نام شرکتهای متخلف ، به سود متخلف ها و به ضرر شرکتهایی است که تخلف نمی کنند . وفتی اعلام میشود 8 شرکت تخلف کردند و اسم اونها اعلام نمیشه . پس باید به همه شرکتها شک کنیم و این همچنین اضطراب در مردم ایجاد میشه که دارند محصولات ناسالم و مشکل دار استفاده می کنند . بنابراین از مسئولین خواهش میکنیم یا به روی مبارک نیارند و اجازه بدند بخاطر زیاده خواهی چند کارخانه دار ، سلامتی مردم به خطر بیفته و یا اگه به فکر سلامتی مردم هستند ، اسم شرکتهای متخلف رو اعلام کنند و مردم هم از اونها خرید نکنند ، حتما این شرکتها بخاطر سودشون نه بخاطر سلامتی مردم حداقل استاندارد ها رو رعایت میکنند .
  • آرش IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    12 0
    خیلی جالبه نه سر روغن پالم و نه سر کم فروشی اسم واحد ها رو لو نمیدنند که خدایی نکرده یه وقت به ضررشان تمام نشود این جا فقط ضرر مشتری توجیه داره نه ضرر یک سری کم فروش و ...
  • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    14 1
    چرا این همه در حق مصرف کننده اجحاف می کنید و اسامی انها را اعلام نمی کنید؟ چرا؟
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    کجای این عدالته ؟ کجاش مردم سالاریه ؟