بندرعباس میزبان ششمین دوره آموزشی کتابداران

ششمین دوره آموزشی مشاوره کتابدار با حضور 150 کتابدار از استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین، ششمین دوره کارگاه های آموزشی مشاوره کتابدار از 31 فروردین تا 3 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر بندرعباس برگزار خواهد شد. کارگاه های این دوره با حضور 150 کتابدار از استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان، به میزبانی استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر کل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دوره های آموزش مشاوره کتابدار در ماه های اخیر به شکلی منظم و متوالی برگزار شده و انتظار می رود تا اواسط امسال، همه استان های کشور از آموزش های کارگاهی این دوره ها بهره مند شده باشند. به نظر می رسد این کارگاه ها توانسته پاسخی مناسب به گوشه ای از نیازهای آموزشی در جهت به روز شدن خدمات کتابخانه ای کشور باشد.

رمضانی با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزش کتابدار، تنها بخشی از برنامه معاونت توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای افزایش سرانه مطالعه در کشور است، خاطر نشان کرد: برنامه ها و بسته های آموزشی متنوعی با هدف رشد و به روز رسانی خدمات فرهنگی کتابداران و کتابخانه ها توسط معاونت توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، پیش بینی شده که در دوره های بعد به متقاضیان ارائه خواهد شد.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =