وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت گرامیداشت روز دندانپزشکی و آغاز طرح تحول سلامت پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سیدحسن هاشمی در پیام روز دندانپزشک  خود اورده است که «طرح تحول سلامت دهان» كه به همدلي و همراهي تمامي گروه‏های دندان‏پزشكي اميد بسته است در آغاز راه خود می‏باشد و این طرح امیدبخش شکوفایی بخش ارتقای سلامت دهان بر اساس سند چشم‏انداز کشور است.

وزیر بهداشت در این پیام از تلاش های اعضای شورای سلامت دهان و تمام اساتیدی که در همفکری، طراحی، اجرا و نظارت این طرح کوشیده اند، قدردادنی کرده است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:


به نام خداوند جان و خرد

بهار فصل شكفتن و آفرينش زيبايي‏هاست و چه زيباتر، كه در چنین ایام رویش و سرزندگی، مقام و جایگاه دندان‏پزشك به عنوان پرچم‏دار و طلايه‏دار طراحي و خلق زيبايي در عرصه سلامت دهان و بهبود كيفيت زندگي مردم عزیز ايران اسلامي هر ساله نکو داشته می‏شود.

«طرح تحوّل سلامت دهان» كه به همدلي و همراهي تمامي گروه‏های دندان‏پزشكي اميد بسته است در آغاز راه خود می‏باشد و این امیدبخش شکوفایی بخش ارتقای سلامت دهان بر اساس سند چشم‏انداز کشور است. بديهي است که در سالي كه به سال دولت و ملت، همدلي و همزباني نام گرفته، گرمي دستان هنرمند و ذهن خلاق جامعه دندان‏پزشكي كشور در راستاي اعتدال و با تكيه بر تدبير هوشمندانه اميدي دلگرم‏كننده در نظام سلامت خواهند آفريد و من به اين مهم ايمان دارم.

بدون ترديد اجرای اين برنامه با همكاري گروه‏هاي تخصصي مختلف و انديشمندان علوم دندان پزشكي میسر خواهد شد و در اين راستا از نظرات و راه‏كارهاي ايشان بهره خواهيم جست.

بر خود لازم مي‏دانم از تلاش‏های اعضای محترم شورای سلامت دهان و تمامي بزرگواراني كه در همفكري، طراحي، اجرا و نظارت اين طرح، كه در واقع شامل تمامي اعضاي خانواده دندان‏پزشكي مي شود، قدرداني كنم.

در پناه يكتاي بي‏ همتا سلامت و پيروز باشيد.


46232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =