وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از اجرای طرح تحول نظام سلامت، در حکم نقشه راه این وزارتخانه برای تکمیل این طرح است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقلاز پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت،سیدحسن قاضی زاده هاشمی شنبه شب در حاشیه افتتاحیه مرکز پژوهشی، بهداشتی و درمانی زایشگاه بنت الهدای بجنورد گفت: رضایت معظم له باعث دلگرمی مجموعه وزارت بهداشت در تداوم عمل به وظایف خود برای تحول در نظام سلامت است.

او گفت: رهبری از کار ما پزشکان در حوزه سلامت به عنوان ایثار یاد کردند و ما باید به این ایثارگری برای تامین سلامت افتخار کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت با قوت در کشور ادامه خواهد یافت و این سیاست رفاهی دولت یازدهم باحمایت رهبر معظم انقلاب، مجلس شورای اسلامی و همکاری پزشکان و مدیران درمانی کشور عملی شده است.

هاشمی همچنین گفت: هدف ما از اجرای این طرح کاهش بار درمانی از دوش مردم بود که این خواست به خوبی در حال محقق شدن است.

او در مورد پشتیبانی وزارت بهداشت و درمان از طرح های بهداشتی خراسان شمالی، بخصوص، طرح توسعه تنها زایشگاه این استان در بجنورد گفت: این وزارتخانه برای رفاه مردم این خطه در قالب طرح تحول نظام سلامت هرگونه همکاری را با مدیران استانی و بهداشتی خواهد داشت.

وزیر بهداشت و درمان در این نشست قول پرداخت 30 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح توسعه زایشگاه بنت الهدای بجنورد، که سابقه 60 ساله در حوزه درمانی دارد را داد تا این طرح در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    6 0
    باهمه احترامی که برای شما قائل هستم از اینکه بازنشسته ها را در مضیقه قرارداده و درست در لحظاتی که بیماریها هجوم می آورند آنها را در فشار قرار داده اید از شما گله دارم من تمام پاداش 35 سال دبیری دبیرستان ها از دوران جنگ تا 2 سال پیش و از پاداش بازنشستگی همسرم هم کمی قرض گرفتم و باز هم از بیمه سلامت و تکمیلی ایران چیری نصیب ما نشد بی اطلاعی دکتر خودم و عدم راهنمایی وی برای دسترسی بهتر به خدمات بیمه و دکتر بر رسی کننده بیمه ایران و قسمت اداری بیمه سلامت که انقدر مرا که نفس ندارم برای جمع کردن مدرک برد و آورد که چندین روز اسیر تهیه آن بودیم مطمئن شدم که بازنشسته هار ا آدم نمی شمرید که قوانینتان دلسوزی به حال و روز آنها نیست
  • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    2 7
    خدا عمرت را طولانی کند اقای دکتر. هرچه از خدا می خواهی به شما بدهد. انقلاب کردی به خدا. این کار بزرگی که شما در وزارت بهداشت کردید چوب مخالفت دلواپسان با روحانی را می خورد وگرنه الان برای شما جشن ملی می گرفتند. آنان که بودجه درمان و بهداشت را هزینه چوب بستنی و ماشین و لوازم ارایشی کردن به من و مردمم خیانت کردند.
  • farzad A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    3 8
    باید کل هیکل این اقارو جواهر گرفت .مسئول متعهد دلسوز و از همه مهمتر انسان بزرگیه. خدا حفظش کنه
  • بی نام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    8 0
    آقا چه خبره هر روز از وزیر بهداشت خبر هست ؟ ایشون کاندید اصولگرایان واسه ریاست جمهوری آیندن ؟