قائم مقام وزیر بهداشت: سهم مردم در هزینه درمان به ۳۸ درصد کاهش یافت

ایرنا نوشت:

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به رضایت مردم از طرح تحول نظام سلامت گفت: با اجرای این طرح سهم مردم در پرداخت هزینه درمان از 53 به 38 درصد کاهش یافته است.

حسن امامی رضوی دوشنبه در حاشیه معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول در جمع خبرنگاران افزود: دولت یازدهم در حمایت از مردم سلامت را اولویت نخست خود را قرار داد و اعتبار قابل توجهی به این امر اختصاص داد که موجب رضایت مندی مردم شد.

وی افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، مردم در مراجعه به مراکز درمانی کمتر با مشکل مالی مواجه شده و با آسودگی خیال درمان می شوند.

امامی رضوی در ادامه به پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی دزفول در سالهای اخیر اشاره و ابراز امیدواری کرد، این دانشگاه در مسیر ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی به حرکت خود ادامه داده و به عنوان یک دانشگاه پیشرو در زمینه آموزش پزشکی عمل کند.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه طرح توسعه نظام سلامت از مرحله بهداشت و درمان عبور کرده و در حال عبور از مرحله چهارم آموزش است، افزود: در سال های گذشته شاهد توسعه کمی در حوزه آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی کشور بودیم اما در حال حاضر توسعه کیفی آموزش هدفگذاری شده است.

به گفته امامی رضوی، تعداد 55 دانشگاه علوم پزشکی در کشور فعال است.

با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی، یوسف پریدار به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول معرفی و از خدمات چند ساله عبدالرحیم صائمی نیا تجلیل شد.

دانشگاه علوم پزشکی دزفول علاوه بر مراکز بهداشتی و درمانی دزفول، شهرستان های شوش و گتوند در شمال خوزستان را زیر پوشش دارد.

شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    3 2
    دروغ بزرگی است.