افشین داوری همه ششدانگ حواسش به وزارتخانه است. او که همه کارهایش را کرده تا شانسش را برای ورود به مجلس امتحان کند.

مهری رنجبر:او که به راحتی از فدراسیون دوومیدانی دل کنده و چند روزی است استعفایش را هم داده، حالا همه فکر و ذکرش موافقت وزیر است و بس. خودش می گوید:«من چند روزی است که استعفا داده ام و منتظر موافقت با آن هستم.امیدوارم که زودتر وزیر موافقت کند. من از قبل هم هدفم نمایندگی مجلس بود اما دوره قبل نشد و حالا شرایط مهیا شده است.»
با اینکه خردادماه سال آینده کاندیداهای مجلس ثبت نام می کنند اما خودش می خواهد تمرکز داشته باشد:«ثبت نام کاندیداها خردادماه سال آینده است . یعنی چند ماهی فرصت دارم ، اما اگر بمانم تمرکزم در فدراسیون زیاد نیست و می ترسم دوومیدانی آسیب ببیند. چرا که دو کار حساس است و بزرگ به خاطر همین ترجیح می دهم تا فرصت هست بروم .» رئیس فدراسیون دوومیدانی معتقد است تا حدی کارها را پیش برده:« البته تقریبا همه کارها را جلو برده ایم. اردوها را دایر کرده ایم که بچه ها از برنامه عقب نمانند.حتی نوجوانان هم از دیروز به اردو امده اند . اجازه نداده ام به خاطر برنامه دیگرم خللی در کار فدراسیون و امادگی دوومیدانی کاران پیش بیاید . نمی خواهم دوومیدانی متضرر شود.»

داوری قبول ندارد که حالا وقت بدی است برای رفتن از دوومیدانی:«حالا بهترین فرصت است.حتی اگر نمی خواستم استعفا بدهم نهایت هشت ماه بیشتر از دوره ریاستم نمانده بود. اگر هشت ماه دیگر بروم که شرایط سخت تر می شود. در حالی که حالا با آمدن سرپرست ، رئیس هم انتخاب می شود و فرصتی از دست نرفته . دوومیدانی 16-17 ماه برای المپیک فرصت دارد و می تواند کار کند.» او حتی خوشحال است که همه آخرین هماهنگی ها را برای سال آینده با وزارت ورزش هم انجام داده:«وزارت ورزش هم با دوومیدانی هماهنگ بود. نشستی برای اعتبار فدراسیون  داشتیم که بودجه سه میلیاردی را مصوب کردیم.یعنی بودجه سال آینده 400 میلیون تومان نسبت به دوسال قبل بیشتر شده است.این مساله کمک خوبی برای رئیس بعدی فدراسیون است. دیدگاه وزارت هم دیدگاه خوبی به دوومیدانی است و حتی می تواند فرارت از این باشد.با توجه ویژه به خاطر پرمدال بودن دوومیدانی اگر سازماندهی شود قطعا در چندین سال آینده مدال اوری بیمه می شود. حتی با ادامه روند پشتوانه سازی  دیگر مشکل دوومیدانی از بین می رود. »
داوری خیلی به اینده دوومیدانی خوش بین است:«حالا شرایط قابل قبولی داریم. اگر پشتوانه ها که حالا در مدارس دوومیدانی هستند حمایت شوند وتقویت، اعتبارات بیشتر می شود وبنابراین سهم مدال اوری دوومیدانی هم بالا می رود.» او از رفتن راضی است:« من کاملا از تصمیمم برای رفتن راضی ام.چرا که ماندن همیشگی نیست. البته اگر دوستان بخواهند حاضرم تجربیاتم را در اختیارشان بگذارم . امیدوارم رئیس جدید فدراسیون به خاطر توجه ویژه مسئولان ورزش موفق باشد.» با استعفای رئیس فدراسیون دوومیدانی  ،مجمع عمومی سالیانه را هم روی هوا رفت. قرار بود 21 اسفندماه اعضای مجمع دور هم جمع شوند تا برنامه های سال آینده را تصویب کنند اما فعلا خبری نیست. داوری هم این قضیه را تایید می کند:« با این شرایط  فعلا خبری از مجمع نیست. با اینکه همه مقدمات انجام شده بود و حتی حسابرسی هم ف هرچند هنوز جمع بندی حسابرسی نیانده اما تقویم سال آینده و کزارش عملکرد امسال اماده بود. به هر حال مجمع می ماند برای سال آینده که سرپرست آن را برگزار کند.»  

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =