رییس فدراسیون فوتبال می گوید احتمالا مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال سال آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی کفاشیان در پایان چهل و دومین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران گفت:«مجمع خوبی بود.گزارش عملکرد یک ساله ارائه شد.همه ساکت بودند و همه چیز خوب پیش رفت.امسال سال سنگینی بود.ما بازی های آسیایی و ساحلی را پشت سر گذاشتیم و زمان زیادی هم به المپیک ریو باقی نمانده است.این زمان مهم است و باید عملکرد خبی داشته باشیم.امیدوارم که بتوانیم با قدرت در ریو ظاهر شویم.»

خبرنگاری از او درباره مهمترین برنامه فدراسیون فوتبال سوال کرد که او این واکنش را نشان داد:«هدف اصلی ما المپیک است که از بحث تیم ملی نیز بیشتر اهمیت دارد. ما به بودجه و برنامه نیاز داریم تا تیم‌ امید بتواند سهمیه المپیک را بگیرد. این تیم از کادر خوبی برخوردار است و کاشانی نیز مدیریت خوبی دارد و انشاء‌الله امسال قدم خوبی برمی‌داریم.»

کفاشیان در پاسخ به این سوال که مجمع فوق‌العاده این فدراسیون چه زمانی برگزار می شود گفت:«ما مدنظر داشتیم که این مجمع در اسفند ماه باشد اما صورت های مالی شفاف نبود و باید صورت های مالی شفاف شود تا در هیات رییسه به تصویب بگذاریم. از حسابرس خواستیم که گزارش نهایی خود را زودتر برساند تا بتوانیم مجمع را برگزار کنیم. اگر گزارش نهایی زود به دست ما برسد مجمع اسفند ماه برگزار می‌شود در غیر این صورت به فروردین ماه موکول می‌شود.»

خبرنگاری به او گفت که مذاکره کروش با ژاپن تا چه اندازه صحت دارد که کفاشیان گفت:«او با ژاپنی ها رایزنی نکرده است.ما حتی با مسوولان ژاپن نیز تماس داشتیم و اگر مسئولان ژاپن می‌خواستند با کروش رایزنی کنند از ما نظر می‌خواستند.کروش با ما قرارداد دارد و قطعا حرفه‌یی فکر و عمل خواهد کرد. او سرمربی تیم ملی ایران است.»

کفاشیان درباره حرف های جاسم کرار هم حرف زد و گفت:«من با افشار زاده هم حرف زدم که او هم از کرار ناراحت بود.این رفتار غیر‌حرفه‌ای از سوی خارجی‌ها به هیچ وجه درست نیست. کرار شاید می‌خواهد با این صحبت‌ها فضایی را برای رفتن ایجاد کند. بازیکنی که حرفه‌ای است باید اصول حرفه‌ای را هم بلد باشد.»

وی درباره اعتراض هایی که نسبت به حضور مجدد شیرازی در هیات فوتبال تهران وجود دارد و این که گفته می‌شود هیچ تغییری در فوتبال تهران با حضور او رخ نداده است، گفت:« همین که فوتبال تهران نزول نداشته و ثابت مانده، خیلی خوب است.چون برخی از مدیران ما وقتی کاری را در دست می‌گیرند آن کار نزول می‌کند. البته فوتبال تهران هم در آینده پیشرفت خواهد کرد.»

 

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    1 0
    هر دیدی جایی ساکته بدون صداش بعدا قرار است در بیاید
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    1 0
    همه ساکت بودند. همه ما خوشبختیم.
  • محمد A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    واقعا کفاشیان. همه رو به مسخره گرفته. هرچی میگی میخنده فقط
  • بی نام A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    1 1
    آخه کی میاد کیروش بخواد؟اگه خواهان داشت تا حالا رفته بود. ژاپن به اون خوبی بازی میکنه بره دفاعیش کنه ونتیجه هم نگیره که چی بشه ؟ اگه بی طرفی بچاپ
  • بی نام IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    اي بابا شماهم در همه تيترهايتان سعي كنيد اسم كروش را از قلم نيندازيد
  • علی عسگری A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    2 0
    اقای کفاشیان کرار کجا بازیکن حرفه ای است اون اماتور هم نیست کرار باید از ایران اخراج شود