ابوالحسن شیرازی با حداکثر آرا باز هم توانست بر کرسی ریاست هیات فوتبال تهران بنشیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انتخابات هیات فوتبال تهران امروز برگزار شد و در حالی که اهالی فوتبال به ادامه حضور ابوالحسن شیرازی در سمت ریاست این هیات معترض بودند، باز هم او با حداکثر آرا بر این کرسی نشست. شیرازی از میان 49 رای، 47 رای را کسب کرد و در سمت ریاست هیات فوتبال تهران باقی ماند. البته پیش از آغاز انتخابات، سایر رقبا از حضور در این انتخابات انصراف داده بودند و شیرازی تنها رقیب خودش بود!
شیرازی مخالفان زیادی برای حضور در این پست داشت اما در نهایت جایگاه خود را از دست نداد. چهره شیرازی برای اهالی فوتبال بسیار آشناست چراکه او خیلی وقت ها در کادر عکاسان حضور دارد و زمانی که عکاسان قصد دارند لحظه عقد قرارداد ستاره های فوتبال با باشگاه ها را ثبت کنند، شیرازی با ستاره های فوتبال فاصله میلیمتری خود را حفظ می کند؛ به گونه ای که عکاسان چاره ای جز قرار دادن چهره او در کادر خود ندارند. با این حساب فوتبالیست ها باز هم باید قراردادهای خود را در فاصله چند میلیمتری شیرازی ثبت کنند!
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    11 0
    مافیا فوتبال....
  • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    3 2
    خبر آنلاین تو هم مث کیروشیپور هرجوری میخوای خبرارو تحلیل میکنیااااا.د خوب برادر من اگه احالیه فوتبال ازش ناراضی بودن که انصراف نمیدادن که...............
  • ممد آقا A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    عکس از فاصله چند میلیمتری رو خوب اومدی...