سازمان بازرسی کل کشور یک بار دیگر تاکید کرد که اعضای شورای شهر نمی توانند در انتخابات فدراسیون های ورزشی شرکت کنند.

آریا صالحی:سازمان بازرسی کل کشور یک بار دیگر در نامه ای خطاب به وزارت ورزش تاکید کرد که اعضای شورای شهر به هیچ عنوان نمی توانند در انتخابات فدراسیون ها شرکت کنند.

این سازمان که مدت هاست با حضور برخی از اعضای شورای شهر در مجامع انتخابات فدراسیون های ورزشی مخالفت می کند این بار هم بر تکرار قانون تاکید کرده است و در نامه ای به وزارت ورزش نوشته است که اعضای شورای شهر اجازه حضور در انتخابات فدراسیون ها را نخواهند داشت.

سازمان بازرسی یکی دو سال قبل این اجازه را به هادی ساعی هم نداد.آنها حتی زمانی که دنیا مالی برای ریاست فدراسیون قایقرانی کاندیدا شد(او تضمین داده بود که در صورت رای آوردن از سمت خود انصراف می دهند)و در انتخابات رای آورد،انتخابات را باطل کردند تا قانون برای همه یکسان اجرا شود.

سازمان بازرسی کل کشور این بار هم بر تکرار قانون تاکید کرده و با توجه به کاندیدا شددن حسین رضازاده برای انتخابات فدراسیون وزنه برداری یادآوری کرده است که او و هر شخص دیگری که بخواهد در انتخابات فدراسیون های ورزشی شرکت داشته باشد باید از سمت خودش در شورای شهر استعفا بدهد.

این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که حسین رضازاده از مدت ها قبل روزه سکوت گرفته است و حاضر نیست تا در این مورد حتی کلمه ای حرف بزند.البته حامیان او و کسانی که معتقدند رضازاده در انتخابات رضازاده شرکت می کند و رای هم می آورد با اطمینان پشت رییس فعلی وزنه برداری ایستاده اند.

علیرضا دبیر،احمد دنیا مالی و حتی دکتر چمران در حال رایزنی در شورای شهر هستند تا هر طور که شده مجوز حضور رضازاده برای انتخابات فدراسیون وزنه برداری را بگیرند.این در حالی است که وزارت ورزش و جوانان هم همسو سازمان بازرسی حرکت می کند و هدفش اجرای قانون بدون هیچ قید و شرط است.رضازاده البته یک حامی ویژه دیگر هم برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه برداری دارد و آن فدراسیون جهانی وزنه برداری است.آنها ترجیح می دهند تا کسی در راس فدراسیون وزنه برداری ایران بنشیند که قهرمانی جهان را بدک بکشد و نامش برای وزنه برداری یک برند باشد.

با این شرایط و علاوه بر سازمان بازرسی کل کشور روز یکشنبه ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور در گفت و گو با سایت وزارت ورزش و جوانان در این مورد گفت:« سازمان بازرسی کل کشور نظر خود را به صورت کتبی ارائه کرده اما این گزارش‌ها به طور کلی محرمانه محسوب می‌شود.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این محرمانه بودن و عدم اطلاع رسانی گزارش‌ها باعث تداوم ابهامات در این زمینه نخواهد شد، ابراز کرد:« ما نظر قطعی خود را قبلا به صورت مکتوب ارائه کرده‌ایم و آنها باید تصمیم بگیرند. مطمئن باشید که نظر ما قطعی می‌شود.»

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    20 0
    دولت دهم تمام شد قانون قانون
  • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    8 0
    والا نمی دونم چرا مردم اینطوری شده اند. هیچکس نمی خواد کار انجام بده همه می خوان کار بیشتر داشته باشن.
  • milad IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 4
    به عنوان همشهریش خدایا شکرت.
  • خرم آباد IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    6 0
    یه برگ دیگه رو کردن حالا میگن رئیس فدراسیون بودن شغل محسوب نمیشه { خلاصه اگه شده قانون اساسی مملکت رو تغییر بدن میخوان این اقا در هر دو پستش به مردم خدمت دلسوزانه انجام بده} بیچاره رضازاده...