رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دستور داد کمیته ای برای پیشنهاد و اجرای راه حل های علمی فرونشاندن ریزگردها از طریق اجرای پروژه های تحقیقاتی به منظور حل مشکل محیطی منطقه خوزستان تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در نامه حمید میرزاده به واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

"نظر به اینکه پرداختن دانشگاه به حل معضلات جامعه و کشور بسیار بااهمیت است، مقتضی است با تشکیل گروهی از دانشمندان و محققان داخل و خارج دانشگاه برای پیدا کردن راه حل های کوتاه، میان و درازمدت غلبه بر مشکل زیست محیطی منطقه خوزستان برای فرونشاندن ریزگردها از طریق اجرای پروژه های تحقیقاتی که تاکنون اجرا ولی عملیاتی نشده، در اسرع وقت اقدام شود. این اقدام علاوه بر اینکه مرضی رضای باریتعالی است، یک وظیفه ملی و میهنی نیز هست و دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به فلسفه وجودی تشکیل آن و وظایف ذاتی موظف به جدیت و پیگیری در این امر حیاتی است.

مسلماً استاندار محترم خوزستان و سازمان محیط زیست نیز در این خصوص با دانشگاه همکاری خواهند کرد. لطفاً از نتیجه اقدامات مستمراً اینجانب را آگاه فرمایید.

 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    45 3
    کار درست همین که دانشگاهها وارد عمل شوند تا مشکل حل کنند نه سیاستمداران
  • شوش IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    4 7
    دانشگاه آزاد خودش هم زیاد گرد و خاک میکنه .
  • رضااهوازی A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    8 2
    خواهشاازدانشگاههای معتبردنیاهم کمک بگیریدکه مشکل زودترحل بشه .