ایرنا نوشت:

معاون مسافری راه آهن از وجود ظرفیت بلیت قطار در اکثر محورها خبرداد و گفت: حدود 75 درصد از ظرفیت ایجادی در سیستم فروش بلیت قطار اکنون موجود است و متقاضیان می توانند از طریق اینترنت و مراکز فروش بلیت نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید محمد راشدی با اشاره به وجود ظرفیت بلیت قطار در اکثر محورها گفت: طی بازه زمانی20 روزه آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از دو میلیون صندلی موجود تاکنون در مجموع 500 هزار عدد بلیت از طریق اینترنت و مراکز فروش بلیت به فروش رسیده است.

او گفت: اکنون در تمام مسیرها غیراز برخی مسیرها در روزهای خاص، امکان تهیه بلیت قطار وجود دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به آژانس های مسافرتی و یا از طریق اینترنت نسبت به تهیه بلیت مورد نیاز خود اقدام کنند.

معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی برای بلیت قطار در ایام نوروز وجود ندارد، گفت: شرکت راه آهن اکنون هیچ برنامه ای برای افزایش بهای بلیت قطارهای مسافری ندارد.

پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی (حد فاصل 25 اسفند 93 لغایت 15 فروردین 94 )از چهارم بهمن ماه جاری با مجموع دو میلیون صندلی آغاز شده که این میزان در مقایسه با سال گذشته پنج درصد رشد را نشان می دهد.

آمار سفرهای نوروزی نشان می دهد از 25 اسفند 92 تا 15 فروردین ماه 93 در مجموع 31 میلیون و 765 هزار و 600 نفر توسط ناوگان ریلی، هوایی، جاده ای و دریایی در این دوره سفر کردند.

سهم ناوگان ریلی یک میلیون و 829 هزار و 257 نفراعلام شد که 5.7 درصد از کل مسافران نوروزی را به مقاصد مربوطه منتقل کرد .

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    11 1
    مردم توان مالی مسافرت رفتن ندارن
    • بی نام A1 ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
      1 6
      بیخیال بابا پس این همه پول دست کیه دست همین مردم دیگه