کاهش قیمت بلیت قطارهای رجا تا ۲۴ اسفند

مهر نوشت:

بلیت قطار مسافری رجا تا ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۳، در ایام مختلف با تخفیف از ۵ تا ۳۰ درصد به متقاضیان عرضه می‌شود.

روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: این تخفیفات در ۲۶ قطار شركت حمل و نقل ریلی رجاء اعمال شده است كه هموطنان گرامی می‌توانند با كسب اطلاعات بیشتر از جدول تخفیفات، سفر مطلوبی را با قیمت‌های ارزان‌تر برای خود مهیا كنند.

تخفیفات ارائه شده از سوی شركت رجاء در مسیرهای رفت و برگشت برای تاریخ‌های مختلف ایام مذكور، برای قطارهای فوق‌العاده ۲ تهران-تبریز (۶ تخته) و فوق‌العاده یك تهران - مراغه (۶ تخته) بین ۵ تا ۱۵ درصد است.

هموطنان گرامی در ایام ذكر شده می‌توانند با برخورداری از تخفیف ۵ تا ۲۰ درصدی با قطارهای تهران-ساری (معمولی صندلی)، تهران - گرگان ۱و۲ (۶ تخته معمولی خواب و لوكس ۶ تخته)، قطار‌های تهران-یزد۱ و تهران-شاهرود (دوطبقه‌ی صبا)، قطارهای سمنان-مشهد، شاهرود-مشهد، تهران-نیشابور و تهران-خواف (همگی فقط واگن‌های معمولی صندلی)، قطارهای كرج-مشهد و سریع تهران-مراغه (۶تخته معمولی خواب)، تهران-میانه۱و۲( اتوبوسی معمولی و تهویه‌دار)، تندروی پردیس تهران میانه و تهران-زنجان، قطارهای كاشان-مشهد و تهران-شیراز (هر دو پلورسبز) همچنین قطارهای تهران-زاهدان، قم-مشهد و تهران- بندرعباس (هر سه لوكس ۶تخته) سفر كنند.

برای سفر با قطارهای تهران - زنجان، عادی تهران-مشهد و فوق‌العاده یك تهران-مشهد (همگی دو طبقه‌ صبا) و قطار شیراز-مشهد (پلور سبز) نیز برای تاریخ‌های مختلف در مسیر رفت و برگشت تخفیف از ۱۵ تا ۳۰ درصد اعمال می‌شود.

سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان شركت حمل و نقل ریلی رجاء با شماره‌های ۱۵۳۹ و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ آماده پاسخ‌گویی به هموطنان گرامی می‌باشد.

هموطنان گرامی برای دریافت و مشاهده جدول تخفیفات قطارهای مختلف رجاء برای تاریخ‌های ۸ آذر لغایت۳۰ دی ماه سال جاری می‌توانند به سایت رجاء به نشانی www.raja.ir مراجعه كنند.

شركت حمل و نقل ریلی رجاء به عنوان بزرگترین شركت حمل و نقل مسافری ریلی كشور، سهم به سزایی در جابه‌جایی مسافران از طریق شبكه ریلی بر عهده دارد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    3 0
    این یک تیتر اغراق آمیز از طرف رجا است. فقط قیمت بلیت هایی را که کمتر مشتری دارند یک مقدار ناچیز کاهش یافته وگرنه هیچ کاهش قیمتی در مسیرهای پر رفت و آمد بوجود نیامده است
  • بی نام FR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    خبرآنلاین لطفا شما پیگیر چند هزار نفر بلاتکلیف آزمون استخدامی راه آهن باشید که ماه هاست الان منتظر مصاحبه هستند سایت ش اینه . ریل آزمون دات کام
  • وحید IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    3 0
    عزیز نویسنده گزارش لطفا اول بررسی کنید در عمل این شده یاخیر ماکه هر دو سه هفته در مسیر یزد بلیط میگیریم چنین چیری نبوده وتا 24 بهمن هم که بلیط گرفتیم نشده است و فقط در طی 12 ماه گذشته بیش از صددر صد در سه نوبت گرانتر شده است.
  • مهدی IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    12 0
    کاهش قیمت اونم تو ایران ؟
  • بی نام A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    2 0
    پنج درصد۰۰۰ خسته نباشی۰۰۰۰ چقدر اشتیاق تولید کردم
  • بی نام A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    4 1
    من دیروز بلیت مشهد شاهرود تا تاریخ 24 اسفند خریدم و هیچ تخفیفی هم نداشت. لطفا صحت گفته مسئولان رجا را بررسی بفرمایید.