دومین فیلم سینمایی علی احمدزاده به عنوان «مادر قلب اتمی» در بخش فروم شصت و پنجمین جشنواره برلین به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمتر از 25 روز تا شروع به کار جشنواره فیلم برلین باقی است و اسامی فیلم‌های بخش‌های مختلف جشواره به مرور اعلام می‌شود. «مادر قلب اتمی» ساخته احمدزاده که از سوی هیات انتخاب سی و سومین جشنواره فیلم فجر مورد پذیرش قرار نگرفت، راهی بخش فروم جشنواره فیلم برلین شده است.

مسئولان برگزاری شصت‌وپنجمین جشنواره فیلم برلین نام 43 فیلم را به عنوان فیلم‌های بخش فروم این رویداد سینمایی معرفی کردند که در این میان نام فیلم فیلم «مادر قلب اتمی» ساخته علی احمدزاده به نمایندگی از سینمای ایران نیز به چشم می‌خورد.

از میان 43 فیلم حاضر در چهل و پنجمین بخش فروم جشنواره برلین، 31 فیلم اولین نمایش جهانی خود را تجربه می‌کنند و 10 فیلم نیز برای اولین‌بار نمایش خارجی خواهند داشت.

ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان و محمدرضا گلزار 4 بازیگر اصلی فیلم «مادر قلب اتمی» هستند که داستان آن در یک شب تا صبح اتفاق می افتد که تماما در خیابان‌های تهران جلوی دوربین رفته است.

فیلم با مهمونی کامی آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند. این دومین فیلم بلند علی احمدزاده بعد از «مهمونی کامی» است که هنوز اکران عمومی نشده است.

شصت و پنجمین جشنواره فیلم برلین از تاریخ 5 تا 15 فوریه (16 تا 26 بهمن) برگزار خواهد داشت.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =